Ülker dondurmaya 5 yılda 200 milyon dolar yatıracak

Güncelleme Tarihi:

Ülker dondurmaya 5 yılda 200 milyon dolar yatıracak
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 27, 2009 00:00

Pazara girdiği 2003’ten beri 150 milyon dolar yatırım yapan Ülker Golf, dondurma sektöründeki büyümeyle yeni yatırımlara hazırlanıyor.

Haberin Devamı

Evde dondurma tüketiminin geçen 2 yılda yüzde 38’den yüzde 48’e çıkmasını ve kış mevsiminde de dondurma tüketiminin artmasını dikkate alan Ülker’in dondurma sektöründeki markası Ülker Golf ağırlıklı olarak evde tüketilen süper premium kategorisine ’Venexia’ markası ile giriş yaptı. Pazara girdikleri 2003’ten bugüne kadar sektöre 150 milyon dolara yakın yatırım yaptıklarını belirten Ülker Golf Genel Müdürü Nusret Kayhan Apaydın, "Dünyada yılda 15 milyar litre dondurma tüketiliyor. Hedefimiz 5 yıl içinde 200 milyon dolarlık yeni bir yatırımla Türk dondurma sektörünün lider markası olmak" dedi. Ülker Golf’ün 2008 yılında 210 milyon TL düzeyinde bir ciro gerçekleştirdiğini, ihracatın toplam ciro içinde yüzde 5’lik bir paya sahip olduğunu belirten Apaydın, "2009 için de hedefimiz yüzde 20 civarında büyümek" dedi.

Haberin Devamı

Yiyecek İçecek Sektöründeki İş Fırsatları http://www.yenibiris.com/IsIlanlari/Ilanlar.aspx?JobCategory=131000 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!