Güncelleme Tarihi:
Akyürek Pazarlama 2013 yılının ilk dokuz ayında 1,57 milyon TL olan net karlılığı, 2014 yılında 2,49 milyon TL’ye çıkardığını, ilk dokuz ayda 545 milyon TL net satış rakamına ulaştığını, FAVÖK (Faaliyet Karlılığı) değerinin de geçen yıla oranla yüzde 38 büyüyerek 14,25 milyon TL’ye yükseldiğini açıkladı.
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden konuyla ilgili şunları söyledi: “Mali tablolara baktığımızda, geçtiğimiz yıl başladığımız organizasyonel yapılanma çalışmalarının olumlu sonuçlar verdiğini görüyoruz. Önümüzdeki dönemde de tüketici nezdinde marka bilinirliği olan yeni tedarikçilerle Türkiye satış ve dağıtım anlaşmaları yaparak portföyümüzü büyütme çalışmalarına devam edeceğiz.”