Tween, ABD’den, ‘prestijli davet’ aldı, 1-0 öne geçti

Güncelleme Tarihi:

Tween, ABD’den, ‘prestijli davet’ aldı, 1-0 öne geçti
Oluşturulma Tarihi: Eylül 12, 2009 00:00

Orka Grup’un yurtdışında “koç başı” olarak kapıları açmakta kullandığı markası Tween, Las Vegas’da düzenlenen dünyanın en büyük moda fuarı Magic’e hiçbir ücret ödemeden prestij markası olarak davet edildi. Avrupa’dan fuara davet edilen 20 marka arasına giren Tween, Kanada’nın en büyük distribütörlerinin 4’ünden teklif aldı.

Haberin Devamı

TÜRKİYE’den yurtdışına açılan markalar arasında en başarılılardan biri olarak anılan Tween, Las Vegas’da düzenlenen dünyanın en büyük moda fuarı Magic’e hiçbir ücret ödemeden prestij markası olarak davet edildi. Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Avrupa’dan Magic’te yer alması için davet edilen en çok ilgi gören 20 Avrupalı markalar arasında yer almanın önemine işaret etti.
Kira ödemedi
Her yıl Avrupa’nın moda profesyonellerinin önerisiyle seçilen markaların davet edildiği Magic’e Tween, Cold Method, Liberty Of London, Nicole Farhi ve Sand gibi dünyaca ünlü markalarla prestij markası olarak katıldı. Fuarda tüm yönlendirmelerde, holl girişlerinde afişlerle “Top 20” marka gösterildi. Kıta Amerikası’nın en büyük moda fuarı olan ve yılda iki kere gerçekleşen Magic, 31 Ağustos  2 Eylül tarihinde Las Vegas’ta yapıldı. Amerika, Kanada ve hatta Güney Amerika’dan binin üzerinde firmanın ve 60 binin üzerinde ziyaretçinin katıldığı fuara VIP statüsünde katılan Tween, fuarda dekorasyon ücreti ve kira ödememe ayrıcalığına sahip oldu. Fuarda 2010 yaz dönemi koleksiyonunu sergileyen Tween, koleksiyonunun çok başarılı bulunması dolayısıyla kış döneminde gerçekleşecek Magic Fuarı’na tekrar davet edildi. Fuar için hiçbir ücret ödemeyen Tween’in 40 bin dolar dolayında bir kazanımı oldu.
Kanada’dan 4 teklif
Fuar boyunca yoğun ilgi gören Tween, Amerika ve Kanada’nın en büyük  distribütörlerinin 4’ünden teklif aldı. Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Önceleri Türk markaları moda fuarlarına katılma konusunda büyük zorluk yaşardı. Şimdi prestij markası olarak davet ediliyor. Dünyanın en iyi markaları ile aynı segmentte prestij markası olarak davet almak önemli bir gurur. Amerika ve Kanada’da daha önce iletişim kuramadığımız distribütörlerden teklif aldık. Şimdi son kararı onlar vermeyecek, biz vereceğiz. Değerlendirmelerimiz sürüyor” dedi.  
Zorluk çekmeden giriyoruz

Haberin Devamı

ABD ve Kanada pazarında çok güçlü bir şekilde yer almak için bu distribütörlerle çalışmanın önemine değinen Orakçıoğlu şöyle konuştu: “Yarışa 1-0 önde başlıyorsunuz. Çünkü Avrupa’nın en iyi markalarını bünyesinde bulunduran bu distribütörler sayesinde yeni bir pazar olan ABD ve Kanada’ya hiç zorluk çekmeden tepeden giriyorsunuz. Artık engeli aşma sorunumuz yok. İstediğimiz noktadan başlayabiliyoruz.”

Haberin Devamı

Milano ve Londra’dan  sonra ABD başlayacak

ORKA Grup Genel Koordinatörü Osman Arar, profesyonellerce Tween’in “moda dünyasına enerji ve heyecan katan bir marka” olarak değerlendirildiğini ve yenidünya trendinde ‘kolay giyilebilir ve ulaşılabilir” başka bir tasarım marka olmadığını belirtti. Arar, “Avrupa’daki distribüsyon çalışmalarımız çok yakında neticelenecek ve çok kuvvetli satış, dağıtım ağı ile beraber tekrar 2010 ocak ayından itibaren Amerika’da operasyona Milano ve Londra’dan sonra başlayacağız” diye konuştu.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!