Güncelleme Tarihi:
Markalar Turquality desteği ile 4 yıllık hedefleri doğrultusunda, yurtdışında hem bebek ve genç hem de ev mobilyasında mağazalaşarak büyüyecek. 2017 yılında üretim kapasitesini yüzde 50, cirosunu yüzde 40, istihdamını yüzde 10 arttıran marka, 2018’de üretim, satış ve mağazalaşmada ciddi bir ivme yakalamayı planlıyor.
Newjoy Yönetim Kurulu Başkanı Birol Öner, “Üretim tesisimizin bulunduğu Sakarya’da Turquality kapsamına giren ilk mobilya markası olmaktan gurur duyuyoruz. Teknolojik alt yapımız, kalitemiz ve tasarımlarımızla; dünya pazarında ülkemizi başarılı bir şekilde temsil etmek ve pazar payımızı artırarak, yolumuza devam etmek istiyoruz. Dünyada 30 ülkede, 100 şehirde, 150 satış noktasından gençlere ve ebeveynlere ulaşıyoruz. Destek ile gelecek 4 yıl içinde portföyümüze yeni ülkeler katmayı hedefliyoruz” dedi.