Türklerin Avrupa’daki ilgisi çekti banyo için İstanbul’u köprü seçti

Güncelleme Tarihi:

Türklerin Avrupa’daki ilgisi çekti banyo için İstanbul’u köprü seçti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2010 00:00

Devon&Devon CEO’su Gianni Tanini, “Türkler, Avrupa’daki mağazalarımızda müşterilerimiz arasındaydı. Onların ilgisi, bizi İstanbul’da mağaza açmaya çekti” dedi. Ünlü banyo markasını Türkiye’ye getiren Zelal Kırmızıtoprak da, İstanbul’un çevre ülkelere açılmak için köprü rolü oynayacağını söyledi.

Haberin Devamı

İNGİLİZ tarzını İtalyan tasarımlarıyla birleştiren banyo tasarımı markası Devon&Devon Türkiye’deki ilk showroomu’nu İstanbul Levent’te açtı. Devon&Devon CEO’su Gianni Tanini, Türkiye’nin çok pozitif ve cesaret veren bir pazar olduğunu vurgularken “Türkiye’deki pazara inanıyoruz. Artık insanlar düşlediği banyoda rahatlayabileceği saatler geçirmek istiyor” dedi. Devon&Devon’un Satış Direktörü olan eşi Paola Tanini ile Türkiye’ye gelen Devon&Devon CEO’su Gianni Tanini, Türkler’in Avrupa’nın dört bir yanında
Devon&Devon ürünlerini satın aldığına dikkat çekti. Gianni Tanini, Türkiye pazarındaki yoğun talep nedeniyle
ocak sonunda Zelal Kırmızıtoprak ile işbirliği yaparak İstanbul’da ilk showroom’u açmaya karar verdiklerini söyledi.
İstanbul ruhu
Gianni Tanini, İstanbul’un kültürel ve tarihi mirasa sahip çok önemli bir şehir olduğuna dikkat çekti. İstanbul’un kendini hissettiren bir ruhu olduğunu vurgulayan Gianni Tanini, “Evlerin stilleri de farklı. Avrupa’da sahip olduğumuz müşterilerimizin özelliklerini Türk insanlarında da yakalıyoruz. Önümüzdeki yıl Türkiye, Devon&Devon’un bulunduğu ülkeler arasında en yüksek seviyede olacak. Bu showroom da daha fazla tanınmamıza yardımcı olacak” diye konuştu.
Gianni Tanini, dünyada 500 satış noktasında ürünleri yer alan ve 100’e yakın distribütöre sahip olan Devon&Devon’un geçen 20 yıl boyunca hızlı büyümesinin yanı sıra uluslararası alanda tanınan bir marka olduğuna dikkat çekti. Dağıtım ve distribütörlük konusuna çok önem verdiklerini söyleyen Gianni Tanini şunları söyledi: “Son dört yılda kendi mağazalarımızı açmaya başladık. İlkini Floransa’da açtık. Ardından dünyanın dört bir yanında showroom’lar açmak için yeni bir strateji izlemeye başladık. İkinci mağazamızı Roma’da açtıktan sonra, arkasından Milano, Paris’teydik, şimdi ise İstanbul’dayız.”
Büyük banyoların kesinlikle hem daha kullanışlı olduğunu hem de kişiye kendini daha rahat hissettirdiğini anlatan Gianni Tanini, “Bizi tercih eden kişilere baktığımızda, tamamının hayali düşlediği banyoda rahatlayabileceği saatler geçirmek. Aslında açıklama şu, banyo değil yaşam alanı sunuyoruz” dedi.
İstanbul köprü olacak
Zelal Kırmızıtoprak, Devon&Devon’la anlaşmalarını şöyle anlatı: “1 milyon Euro yatırım yaptığımız mağazamızı Avrupa’daki Devon&Devon mağazalarının 7’ncisi olarak İstanbul’da açtık. Hedefimiz 2011 itibariyle 5 milyon Euro üzerinde satış hacmini yakalamak ve önümüzdeki yıllarda diğer büyük şehirlerde de bayilik verebilmek. Ayrıca İstanbul’un bir köprü olacağına ve yakın coğrafyalara Devon&Devon’u buradan ihraç edeceğimize inanıyoruz.”

Haberin Devamı

İstanbul’da uluslararası şehir tadı alabiliyoruz

Haberin Devamı

DEVON&DEVON’un Satış Direktörü Paola Tanini, Türkiye’de 2009 yılında birçok villa ve otelde Devon&Devon ürünlerinin yer aldığına dikkat çekerek, showroom açmadan önce de Türkiye’de işbirliği içinde süren bir ticarete sahip olduklarını vurguladı. İstanbul’un Devon&Devon için stratejik önem taşıyan bir şehir olduğunu anlatan Paola Tanini, “İstanbul uluslararası bir şehir. New York, Paris gibi uluslararası şehirlerin tadını alabileceğiniz bir yer” diye konuştu.

Altın gösteriş değil sıcaklık katıyor

ÖZELLİKLE Arap ülkelerinde son yıllarda giderek popülerleşen altın küvet ya da lavaboları nasıl değerlendirdikleri sorusu üzerine Paola Tanini şunları söyledi: “Bizim altın kullanmaktaki amacımızla buradaki amaç aynı değil. Devon&Devon dekorasyon ya da tasarımda daha sıcak, etrafta daha hoş alanlar tasarlıyor. Bizim ilk etkilendiğimiz şey İngiliz tarzıydı. 20 yıl önce İngiltere’de bir otelde bu çizgileri gördük ve hayallerimizin başlangıç noktası orasıydı. Çok büyük bir banyo, sandalyeler, kullanışlı bir alan. Kitap okuyabileceğiniz, rahat hissedebileceğiniz ve aynı zamanda banyo yapabileceğiniz bir alan var ve biz bu alanı tasarlıyoruz.”

Haberin Devamı

Tüketicinin alışkanlığı değişiyor

DEVON-&DEVON’un Türkiye Ortağı Zelal Kırmızıtoprak, dünya pazarlarında ya ucuz ve işlevsel ya da çok pahalı ve klasik markalaşmanın hakim olduğu bir dönem yaşandığını söyledi. Alışkanlıkların hızla değiştiğini anlatan Kırmızıtoprak, “Minimalizm akımı alışılmış ürün skalasını tamamlayıp, yerini klasik döneme bırakmaya başladı.  Devon&Devon’un showroomlaşma süreci, kalıcı ve zamansız dekorasyonunun iyi bir örneği olduğu için Türkiye’de olması gereken ürünlerin başında geldiğine karar verdik” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!