Güncelleme Tarihi:
TÜRKİYE'nin ilk ödeme servis sağlayıcısı olan PayU Türkiye, Türkiye pazarında yedi yılı geride bıraktı. Türkiye'ye giriş yaptıkları 2011 yılından bu yana ödeme teknolojileri konusunda pazara birçok oyuncu ve farklı çözümün girdiğini belirten PayU Türkiye CEO'su Emre Güzer, “Türkiye'yi ödeme servisleriyle tanıştıran marka olarak, ekosistemin hızla geliştiğine şahit olmak hepimiz için çok heyecan verici” dedi. PayU Türkiye'nin gelecek hedeflerinden de bahseden Güzer, “Önümüzdeki dönemde de her zaman olduğu gibi tüketici ihtiyaçlarını iş ortaklarımızın desteklerini alarak teknolojiyle şekillendirmeye devam edeceğiz. 2019 küresel projelere ve işbirliklerine ağırlık vereceğimiz bir yıl olacak. Aynı zamanda Türkiye'yi de bu bölgede bir merkez olarak konumlandırıp farklı ürünler ve hizmetler için denemeler yapmayı planlıyoruz. Her halükârda yoğun çalışmalarımızdan en kârlı çıkan tarafın işyerlerimiz olacağını söyleyebiliriz” diye konuştu.
“TÜRKİYE YATIRIMLARI ARTACAK”
Önümüzdeki dönem PayU'nun Türkiye yatırımlarını artıracağını söyleyen PayU EMEA CEO'su Mario Shiliashki ise şöyle konuştu: “Biz korkanlardan değiliz, Türkiye'de yatırıma devam edeceğiz. Türkiye'de önemli fırsatlar var. Her yıl ulaştığımız büyüme rakamları şaşırtıcı derecede iyi. Türkiye en öncelikli pazarlarımızdan biri. Ayrıca start-up ekosisteminin de olgunlaşmaya başladığını gözlemliyoruz ve Türkiye'deki yatırımlarımıza devam edeceğiz.”