Güncelleme Tarihi:
Ayaydın-Miroglio ortaklığıyla hem yurtdışında hem de Türkiye’de mağazalaşmaya devam edecek. Miroglio Grup çatısı altındaki 11 marka için Türkiye’den yılda 50 milyon Euro’luk alım yaparken, bu oranı da 100 milyon Euro’ya çıkarıyor.
Ayaydın-Miroglio Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, 15 Temmuz’dan sonra yaşanan süreçten Türkiye’nin güçlenerek çıkacağına dair inançlarının tam olduğunu vurgularken, şunları söyledi: “Artık ülkemiz için daha fazla çalışmamız, daha fazla emek sarf etmemiz lazım. 7/24 çalışmalı, üreterek ve ihracat yaparak bu açığı kapatmalıyız. 15 Temmuz’dan bu yana çok ciddi badireler atlattık. Bizlerin ülke için daha fazla efor sarf etmesi gerekiyor. Daha fazla üretmeliyiz, daha fazla ihracat yapmalı, ülkeye döviz getirmeliyiz. Biz de bunu yapıyoruz.” 2016 yılında grup cirosunu tüm yaşananlara rağmen yüzde 20 artıracaklarını da açıklayan Ayaydın, yılın ilk 6 ayında koydukları yüzde 20’lik büyüme hedefini yakaladıklarını söyledi. Bu dönemde ihracatlarının da 2 katına çıktığını söyleyen Ayaydın, Türkiye’de yeni bir marka almak için de 3-4 marka ile görüşmeler yaptıklarını doğruladı.
HIZ KESMEK YOK
Ayaydın-Miroglio Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Giuseppe Miroglio, da 2008 yılından bu yana karşılıklı güven ve inanca dayalı ortaklarını güçlendirme kararlılığında olduklarını vurguladı. Miroglio, 2008 yılından bu yana cirolarının 6 kat büyüdüğünü ifade ettiği konuşmasında, “2023 hedeflerine doğru adım adım ilerliyoruz. Türkiye’deki yatırım fırsatlarına daha çok odaklandık ve önümüzdeki dönemde bu fırsatları hız kesmeden hayata geçirmeyi planlıyoruz” diye konuştu.