Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de 15 Kasım’da satışına başlanan Toyota C-HR, 2 haftada 1.016 adetlik satış gerçekleştirdi ve sıra yazmaya başladı. Toyota’nın sosyal medya hesaplarına Toyota C-HR ile ilgili bilgi almak için başvuranların sayısında da adeta patlama yaşandı. Türkiye’deki 57 Toyota plazada aynı gün ve saatte gerçekleştirilen Toyota C-HR tanıtım ve teslimat törenleri sırasında Facebook üzerinden yapılan canlı yayını aynı anda 95 bin 434 kişi izledi. Lansman tarihi olan 15 Kasım’da Toyota C-HR ile ilgili web sitesinden bilgi almak isteyenlerin sayısı da 150 bin 301’e ulaşarak tarihinin rekorunu kırdı. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “Her defasında segmentine farklılık getireceğini söylediğimiz Toyota C-HR’a gösterilen ilgi çok büyük boyutlarda” diye konuştu.