Güncelleme Tarihi:
Apple’ın Türkiye disribitörü Bilkom tarafından Türkiye’ye getirilen yaklaşık 5 bin iPad2’nin tamamı 6 saatte tükendi. Türkiye genelinde 20 ilde, 100 satış noktasında iPad2’yi müşterilerle buluşturan Bilkom’dan yapılan açıklamada, “Gelen parti gayet tatminkardı. Çok güzel bir talep var. Tüm satış noktalarından gün içinde rapor aldık. 6 saat içinde tüm ürünler bitti” denildi. iPad2, Türkiye’de 1080-1835 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Bilkom tarafından iPad2’nin Türkiye’de ilk olarak 3G’li 64 GB hafızalı versiyonunun tükendiğinin belirtilirnken, beyaz rengin ağırlıklı olarak tercih edildiği kaydedildi. Açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Online satış da gerçekleştirdik. Siteye de aşırı talep karşısında sürekli olarak kilitlendi. İkinci partinin ne zaman geleceği belli değil ancak en geç bir hafta içinde gelmesini bekliyoruz. Romanya’dan bile iPad2 almak için arayan oldu. Kanyon ve İstinyepark’in yanı sıra Cadde Bostan’daki satış noktalarında da kuyruklar oluştu.”
Teknosa’da öğlen bitti
Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane, dün Türkiye pazarında satışa sunulan iPad2’nin inanılmaz bir hızla satıldığını söyledi. Dün sabah başlayan satışın öğle saatlerinde ürünlerin bitmesiyle tamamlandığını anlatan Nane, “iPad2, ilk nesline göre çok daha ciddi talep görüyor. Bu kez çok daha fazla iPad satılacak. Yeni paketi bekliyoruz” dedi. iPad2 ülke genelinde 100’den fazla yetkili Apple satış noktasında bulunabiliyor.
Asya ülkelerinde kuyruk oldu bu yıl 40 milyon satacak
ÖN ve arka yüzüne yerleştirilen kameralar sayesinde görüntülü konuşmaya da imkan tanıyan iPad2, Hong Kong’da satışa sunulmasına saatler kala uzun kuyrukların oluşmasına neden oldu. Hong Kong’da iPad, 500 dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunulurken, alışverişi internetten yapanların bir süre daha beklemesi gerekecek. Hindistan, Singapur ve Kuala Lumpur’da da yoğun talep olduğu belirtildi. iPad; Samsung, Blackberry ve Toshiba tabletleriyle de rekabet ediyor. İlk nesli 18 milyon satılan iPad, ikinci nesli ile 2011’de 40 milyon adet satış hedefliyor.