Güncelleme Tarihi:
TÜRKİYE’deki internete kullanıcılarının ücretsiz mesajlaşma servislerini kullanma hevesi, dünyada devlerinin dikkatini çekiyor. Güney Kore’nin en büyük şirketlerinden biri olan SK Group çatısı altında yer alan ücretsiz mesajlaşma uygulaması TicToc, Türk kullanıcılarının hevesinden yola çıkarak önceliği Türkiye’ye verdi. TicToc Ülke Müdürü Ömer Lütfi Diri, Güney Kore ile Türkiye arasındaki duygusal yakınlığın yanı sıra pazar verileri olarak da Türkiye’nin önce çıktığını ifade etti. Diri, “Mesajlaşma platformları için ‘Türkiye’de tutarsa dünyada da tutar’ algısı var. Çünkü dünyada başarılı olan uygulamaların hepsinin Türkiye’de başarılı olduğu görülüyor. MSN Messenger veya Facebook buna örnek olarak gösterilebilir. Türkler çok hızlı adapte oluyor. Bizim hızlı adapte olduğumuz servisler, genellikle dünyada tutuyor” şeklinde konuştu.
6 aydan beri Türkiye’de yer aldıklarını dile getiren Diri, burada yaklaşık 2 milyon TicToc üyesi bulunduğunu kaydetti. Diri, yaptıkları araştırmalara göre yaz aylarında kullanıcı sayısındaki büyümede bir ivme yakalayacaklarını belirtti. 3.1 sürümüyle kullanıcıların karşısına çıktıklarını dile getiren Diri, “Yeni özelliklerle beraber son 15 günden beri uygulama mağazalarında olumsuz yorum almıyoruz” dedi. Diri’nin paylaştığı bilgilere göre yeni sürümün en önemli özelliklerinden biri TicToc kullanmayanlara bile ücretsiz mesaj gönderilebilmesi geliyor” diye konuştu.
Mesajlaşma değil, iletişim
TICTOC’un sadece bir mesajlaşma uygulaması değil, tam bir iletişim platformu olduğunu belirten Diri, sözlerine şu şekilde devam etti: “Ücretsiz arama, ücretsiz mesajlaşma, dosya paylaşımı gibi birçok iletişim olanaklarını bir araya geliyor. Kullanıcıların tüm iletişim ihtayaçlarına talibiz. Rakiplerimiz sadece kullanıcıların mesajlaşma ihtiyaçlarını karşılıyor. TicToc ise tüm iletişim ihtiyaçlarını.”
Çay-simitli ikonlar hazır
UYGULAMADA Türkiye’ye özel içerikler de yer alıyor. Çay, simit, köprüden geçme, trafikte kalma gibi Türkiye’ye özel iletiler, uygulamada yer alan ikonlar arasında. Böylece kullanıcıların metinler yerine ikonlarla iletişim kurması amaçlanıyor.