Oluşturulma Tarihi: Kasım 13, 2006 23:07
Dünyada en çok POS satışına sahip firmalardan biri olan Ingenico’nun CEO’su Amedeo D’Angelo, Türkiye’nin ödeme sistemlerinde gösterdiği gelişimin şirket performanslarına önemli bir etkisi olduğunu vurguladı.
Bu yıl toplam pazar yüzde 10 büyürken, Ingenico’nun yüzde 20 büyüme kaydettiğine dikkat çeken D’Angelo’ya göre bunun en önemli nedeni Ingenico’nun global bir oyuncu olması kadar, Türkiye gibi patlamaya hazır ülkelerde de bulunması. D’Angelo, Türkiye’de Planet sayesinde son 3 yılda önemli başarılara imza attıklarını kaydetti. Türkiye’nin Avrupa’nın en önemli pazarlarından biri haline geldiğini söylenen D’Angelo, Türkiye’deki bankaların yeni teknolojiye yaptığı yatırımların bunda etkili olduğunu kaydetti. Fransa merkez olmak üzere 20 ülkede ana temsilcileri, 300’e yakın distribütörü bulunan ve 4 ülkede üretim yapan Ingenico’nun geçen yıl 1.6 milyon cihaz sattığını ve 437 milyon
Euro ciro gerçekleştirdiğini belirten D’Angelo, şöyle konuştu: "Bu yıl bu rakam 2 milyonu aşacak, önümüzdeki yıla ilişkin tahminimiz ise 2.6 milyon civarında. Cirodaki paylarda Planet bir numara, Türkiye’den çok memnunuz. Türkiye pek çok uygulama ile Brezilya ve Meksika’ya da örnek oluyor, bazı uygulamalar bu ülkeler tarafından da alınıyor, Türkiye’deki farklı uygumalar pek çok ülke tarafından alıyor. Türkiye son 10 yılda inanılmaz bir gelişim gösterdi."