Türkiye’den lüks saate know-how

Güncelleme Tarihi:

Türkiye’den lüks saate know-how
Oluşturulma Tarihi: Kasım 08, 2012 00:00

Armani, Burberry, DKNY, Michael Kors gibi markaların saat lisansörü olan, 3 milyar dolar cirolu Fossil Group, 50 ülkeden 200 distribütörünü İstanbul’da ağırladı.

Haberin Devamı

Türkiye’de Saat&Saat’in organizasyon yapısından etkilenen distribütörler, Türk yetkililerden know-how talep etti. Fossil Group’un CEO’su Robert Christiano, Doğu ve Batı’nın buluşmasının simge şehri İstanbul’un şu anda iyimserliği de sembolize ettiğini belirterek, “Bu nedenle İstanbul’da buluşmak istedik ama gördük ki dünya distribütör-lerimizin de gözü İstanbul’da” dedi.

TÜRKİYE ÖRNEK OLDU

Fossil Avrupa, Ortadoğu ve Avrupa Başkanı Dieter Waldner ise “Türkiye Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika içinde satışta en büyük pazarımız. Ama aynı zamanda diğer distribütörlerimiz Türkiye’yi örnek alıyor” diye konuştu. Fossil’in Türkiye distribütörü Saat&Saat’in Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, toptan ve perakende faaliyetlerine ilgi duyan diğer bayilerin de know-how talep ettiklerini söyledi.

Haberin Devamı

CENNETTEN BİR PARÇA

Fossil Group’un CEO’su Robert Christiano, ilk 9 aylık dönemde dünya genelinde yüzde 18 büyüme yaşadıklarını, Avrupa’da bu oranın tek haneli olduğunu hatır-latarak şöyle konuştu: “Büyümemiz devam ediyor ama zor bir yıl. Saat endüstrisi Asya-Pasifik’teki büyümeden besleniyor. Avrupa çok zor; geçen yılki rakamların altındayız. Rüzgar hem yüzümüze hem sırtımıza esiyor. İspanya, Yunanistan, İtalya ve Portekiz’i konuşmak dahi istemiyorum. Ekonomik durumun zorluğunu dikkate alırsak çok iyi bile gidiyoruz. Ekonomik krizdeki Avrupa ve Arap Baharı’nın olduğu Ortadoğu arasında Türkiye cennetten bir parça gibi.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!