Güncelleme Tarihi:
BSH Türkiye CEO’su Norbert Klein da önümüzdeki 5 yıl içinde ihracat odaklı üretim kapasitesini mevcut 4.5 milyon adet düzeyinde 8 milyona çıkaracaklarını kaydetti.
MÜTHİŞ POTANSİYEL VAR
Avrupa’nın en büyük tüketici elektroniği fuarı IFA’da konuşan Dr. Ottenberg, “Türkiye hem iç pazar hem de ihracat pazarı olarak gelecek için müthiş bir potansiyel taşımaya devam ediyor. AR-GE ve inovasyon dahil her alanda kesintisiz yapacağımız yatırımlarla Türkiye’deki büyümemiz sürecek” dedi. Türkiye’nin BSH Grubu için en önemli ilk 3 üretim, tüketim, ihracat ve AR-GE merkezinden biri olduğunun hatırlatan Dr. Ottenberg, “Türkiye, bu altyapı sayesinde yakın gelecekte küresel ölçekte inovasyon ve ihracatta daha fazla inisiyatif alacak” şeklinde konuştu.
2015’te toparlanacak
TÜRKİYE beyaz eşya pazarını da değerlendiren Klein, 2014’ün ilk yarısındaki belirsizlik ortamından dolayı pazarın geçtiğimiz yıla oranla yüzde 5 daraldığına dikkat çekti. Klein, kredi kartına taksit sınırlandırmasının bu daralmada önemli bir etken olduğunu söyleyerek, “2015’te önceki yıllar kadar hızlı olmasa da yeniden büyümeye geçeceğimizi tahmin ediyoruz. Türkiye’de zorlu iş koşulları var, ancak yıllar içinde büyük bir başarı kaydederek yüzde 30 pazar payını geçtik” dedi.