Türkiye’de atağa 100 yaşında kalktı

Güncelleme Tarihi:

Türkiye’de atağa 100 yaşında kalktı
Oluşturulma Tarihi: Mart 22, 2013 00:00

TOPLAM 22 ülkede 3500 mağazası bulunan ve 4.5 milyar euro cirosuyla dünyanın en büyük ayakkabı perakendecilerinden Deichmann, 2012 yılında tüm dünyada 165 milyon çift ayakkabı sattı.

Haberin Devamı

2013 yılında 100’üncü yılını kutlarken, Almanya’dan sonra en çok yatırım yapacağı ülke olan Türkiye’de 100 mağazaya ulaşma hedefi koydu. Deichmann Türkiye Genel Müdürü Atilla Özkul, Türkiye’nin ABD ile birlikte Deichmann’ın göz bebeği olduğunu belirterek, “2012’de yüzde 35 büyüyerek 185 milyon TL ciroya ulaştık. Grup içindeki en yüksek büyüme rakamı Türkiye’de. 16 mağaza ekleyerek 78 mağaza ile 2012’yi kapattık. 2013’te ise 22 mağaza açacağız. Bu mağazalara 20 milyon TL yatırım yapacağız” dedi.

ORTALAMA FİYAT 40 TL

Türkiye’de mağazaları bulunan il sayısını 35’ten 42’ye çıkardıkları bilgisini veren Özkul, toplam 40 bin metrekare satış alanına ulaştıklarını, 1000 olan çalışan sayısını ise 1.250’ye çıkaracakları açıkladı. 2011 yılında 4 milyonun üzerinde ayakkabı ve aksesuvar sattıkları Türkiye’de 2012’de 5.5 milyona ulaştıklarını belirten Atilla Özkul şöyle konuştu: “Türkiye’de ortalama fiyatımız 40 TL. Fiyat-kalite dengemiz Türkiye’de hızlı büyümemizi sağladı. Ayrıca biz pazarı hiç sorgulamadık. Hiçbir futbol takımının taraftarını üzmeyelim diye renklere bile dikkat ettik.”

Haberin Devamı

Marka yüzü Halle Berry

Deichmann mağazalarında Oscar’lı yıldız Halle Berry Koleksiyonu’nun büyük ilgi gördüğünü belirten Atilla Özkul, Halle Berry ile 2013 yılında da çalışacaklarını belirtti.  Özkul “Fifth Avenue by Halle Berry Koleksiyonu, özellikle gençler tarafından büyük ilgi görüyor. Oscar’lı bir yıldız ile çalışıyor olmak markamıza imaj ve bilinirlik anlamında çok büyük katkılar sağladı. İlk kez bu sezon Halle Berry’li reklam kampanyamız televizyonlarda görülecek” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!