Turkcell ‘Hangisi efsane’ diye sordu, gençler Michael Jackson yerine ‘Kuru fasulye’ dedi

Güncelleme Tarihi:

Turkcell ‘Hangisi efsane’ diye sordu, gençler Michael Jackson yerine ‘Kuru fasulye’ dedi
Oluşturulma Tarihi: Mart 26, 2011 00:00

GENÇTurkcell’in gençlere sahip olmak istedikleri avantajları seçme fırsatı verdiği ve isteyenlerin kendi anketini oluşturabildiği www.bumubumu.com sitesinde, 20 günde 50 bin anket sorusu için 2 milyon oy kullanıldı.

Turkcell gençlere hangisi efsane diye sordu, gençler Michael Jackson’ın yerine kuru fasülyeyi işaret etti. Turkcell Grup Pazarlama Hizmetleri Fonksiyonel Grubu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, 12 milyon üyeye sahip GençTurkcell’in son üç yılda gençlere 175 milyon liralık avantaj sağladığını belirtti. Sitede gençlerin kendilerinin de anketler oluşturabildiğini kaydeden Develioğlu, 20 günde siteye 50 bin soru girildiğini, 1.5 milyonu gençlerin oluşturduğu anketlere olmak üzere toplam 2 milyon oy kullanıldığını açıkladı.
Soruları da yanıtlayan Develioğlu, 8 ay önce bir cep anayasası oluşturmaya karar verdiklerini belirterek, çeşitli iyileştirmeler yaptıklarını ve 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü itibariyle bunu tüketicilere de duyurduklarını anlattı. Develioğlu, üst yönetim olarak kendi bireysel hatlarını satın aldıklarını, tarife değişikliği yaptıklarını, çağrı merkezini aradıklarını, böylece müşterilerin deneyimlerini doğrudan gözlemlediklerini kaydetti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!