Oluşturulma Tarihi: Şubat 03, 2013 00:00
TURKCELL Global Bilgi, uluslararası standartlar kuruluşu İngiliz Standartları Enstitüsü (BSI) tarafından verilen “ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi” sertifikası alan dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu.
Şimdiye kadar dünyada sadece 20 firmaya verilen bu sertifikayı Turkcell Global Bilgi, potansiyel riskler karşısında müşterilerinin çıkarlarını, itibarını, marka ve değer yaratma faaliyetlerini korumaya yönelik yüksek bir yönetim süreci standardına sahip olması dolayısıyla aldı. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, “Turkcell Global Bilgi olarak acil durumlara müdahale yetkinliğimizi ve iş sürekliliği kapasitemizi yüksek standartlara çıkarabilmek için uzun yıllar yoğun bir çalışma içerisinde olduk.”