Güncelleme Tarihi:
Las Vegas’ta düzenlenen ödül töreninde, ‘En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ kategorisinde de, dünya ikinciliği elde eden Turkcell Global Bilgi, bu organizasyonda 2011 yılında da ‘Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi’ ve ‘En İyi Performans Gelişimi Programı’ kategorilerinde dünya birincisi olmuştu. Son ödülle Turkcell Global Bilgi son iki yıl içerisinde üçüncü kez dünya şampiyonu oldu.
Turkcell Global Bilgi, ‘En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı’ kategorisindeki dünya birinciliği ödülünü, ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının hizmetlerinin 7/24 sunulduğu Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ‘ALO 170’ ile aldı.
Turkcell Global Bilgi bir diÄŸer ödülünü ise dünyada örnek gösterilen Ses Tanıma Teknolojisi ile ‘En Ä°yi Self Servis Teknoloji Uygulaması’ dalında aldı.Â
Â