Türk Telekom'da önemli değişiklikler

Güncelleme Tarihi:

Türk Telekomda önemli değişiklikler
Oluşturulma Tarihi: Nisan 30, 2014 13:15

Türk Telekom'daki yeniden yapılanmalar kapsamında önemli değişiklikler yaşandı. Toplam 6 üst düzey yönetici ile yollar ayrılırken, organizasyon yapısında da bazı düzenlemeler yapıldı.

Haberin Devamı

Kısa bir süre önce Türk Telekom’da CEO koltuğuna oturan Rami Aslan, Türk Telekom Grup şirketlerinde müşteri odaklılığını esas aldıklarını, bundan sonraki dönemde entegrasyon stratejisi çerçevesinde hareket edeceklerini; Türk Telekom Grubu, Türk Telekom, TTNET ve Avea’nın tüzel kişiliklerini mevcut şekliyle muhafaza ederek ve tâbi oldukları mevzuata tamamen uyarak bu stratejiye yönelik yeni organizasyonel değişiklikler yaptıklarını ifade etti.

Bu kapsamda sabit hat hizmetlerini pazara sunma modeli yeniden yapılandırılacak, pazarlama ve satış birimlerinin üst yönetimleri tek bir çatı altında toplanacak. Ayrıca TT ve Avea seviyesindeki Network/Operasyon ile Teknoloji fonksiyonlarının üst yönetimi birleştirilecek. Ticari ve altyapı ile ilgili alanlarda gerçekleştirilen yeniden yapılandırmayı desteklemek amacıyla, Grubun strateji ve iş geliştirme, iş planlama ve satın alma fonksiyonları da bütünleştirilecek.

Haberin Devamı

İŞTE YENİ İSİMLER

Bu çerçevede Türk Telekom tarafından organizasyonel değişiklikler Kamu Aydınlatma Platformu’na (KAP) şöyle bildirildi:

"Mehmet Ali Akarca, Türk Telekom ve TTNET kurumsal müşteri hizmetlerinin liderliğini Türk Telekom Kurumsal Müşteri Başkanı sıfatıyla üstlenecektir. Mert Başar, Türk Telekom ve TTNET bireysel pazarlamanın liderliğini TTNET Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak üstlenecektir. Ali Yılmaz, Türk Telekom ve TTNET bireysel satış organizasyonlarının liderliğini yapmak üzere TTNET Bireysel Satış Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır."

Ayrıca Türk Telekom ve Avea seviyesindeki Network/Operasyon ile Teknoloji fonksiyonlarının üst yönetimini tek bir çatı altında toplanacak. Bu çerçevede yapılan değişiklier de şöyle:

"Coşkun Şahin, Türk Telekom ve Avea’nın Teknoloji, Network ve Operasyon organizasyonlarının liderliğini Türk Telekom Teknoloji Başkanı sıfatıyla üstlenecek. Hakan Dursun, grup seviyesinde strateji fonksiyonuna Türk Telekom Strateji ve İş Geliştirme Başkanı sıfatıyla liderlik edecek. Fırat Yaman Er, grup seviyesinde yeni kurulan iş planlama fonksiyonunun liderliğini Türk Telekom İş Planlama Başkanı sıfatıyla üstlenecek. Metin Erhan, Grup seviyesinde satınalma organizasyonunun liderliğini Türk Telekom Satınalma Başkanı sıfatıyla yapacak. Bahattin Aydın, grup seviyesinde yeni kurulan insan kaynakları fonksiyonuna Türk Telekom İnsan Kaynakları Başkanı olarak liderlik edecek. Ahmet Bülter, Türk Telekom Hukuk Başkanı olarak atanırken, Tevfik Fikret Karaman ise Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı olarak saha yönetimi organizasyonuna liderlik edecek. Abdurrahman Güvenlioğlu da yeni kurulan destek hizmetleri organizasyonuna Türk Telekom Destek Hizmetleri Başkanı olarak atanacak."

Haberin Devamı

GÖREVDEN ALINANLAR

Türk Telekom'daki yeniden yapılanmalar kapsamında görevden ayrılan isimler şöyle:

Şükrü Kutlu - Türk Telekom İnsan Kaynakları, Destek ve Regülasyon Başkanı
Mehmet Atalay - Türk Telekom Operasyon Başkanı
Can Esen - Türk Telekom Hukuk Başkanı
Timur Ceylan - Türk Telekom Teknoloji Başkanı
Gökhan Kayalıbay - Türk Telekom Strateji ve İş Geliştirme Başkanı
Haktan Yaşar Kılıç - Türk Telekom Müşteri

ASLAN: BİR ÜST SEVİYEYE TAŞIYACAĞIZ

Türk Telekom CEO’su Rami Aslan yapılan değişikliklerle ilgili olarak şu yorumda bulundu:

"Grubumuz özelleştirme ve onu takip eden halka arzdan beri büyük bir değişim sürecinden geçiyor. 2005 yılında yerleşik bir sabit hat operatörüyken, TTNET’in kurulması, Avea’daki sahiplik oranının %40’dan %90’a çıkarılması ve geleneksel ürün ve hizmetlerimizi tamamlayan alternatifler sunan teknoloji şirketlerinin satın alınmasıyla, Türkiye’nin öncü yakınsama teknolojileri ve iletişim şirketi haline geldik. Şimdi Grubumuzun büyüme hızını ve verimliliğini bir üst seviyeye taşımak amacıyla satış, pazarlama, altyapı ve destek fonksiyonlarını bütünleştirerek entegrasyon yönünde yeni ve önemli bir adım daha atıyoruz. Bu organizasyon yapısının müşterilerimizin tüm teknoloji ve iletişim ihtiyaçlarına cevap verirken müşterilerimize sunduğumuz değeri artıracağına inanıyorum.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!