Güncelleme Tarihi:
Şirketin Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, söz konusu performansı bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un çalışmasına dayandırarak açıkladı. “Şirketimiz Türkiyenin 81 ilinde 7/24 yürüttüğü fiber altyapı çalışmalarında gösterdiği özveriyle sabit internetteki müşteri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdı” diyen Özden, şöyle konuştu:
“Performans yükselişinde, marka iletişimimiz ve bağlantı kalitesinde sağladığımız artış etkili oldu. Farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle Türkiyenin dijital yolculuğuna sunduğumuz katkılar müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor. Araştırmalar yapıyor, bunların sonuçlarına göre de müşteri beklentileriyle paralel faydalar sunuyoruz.”