Güncelleme Tarihi:
Narin, “Biz Türk turistlerin yoğun olduğu Avrupa şehirlerine Martı markasını taşıyacağız” dedi.
HALİT Narin 1969’da açtığı Türkiye’nin ilk resort oteli ile turizm alanına adım attı ve bugün 7 otel ile Türkiye’deki en büyük oyunculardan biri. Martı Otel İşletmeleri Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Narin, Türk turizminin markalaştığını belirterek “Turizmde her şey dahil sistemi bütün oyuncuları, tüketiciyi beklentinin ötesinde memnun etmeyi öğretti. Her şey dahil Türk turizminin başına gelen en iyi şey. Edindiğimiz tecrübe ve Türk misafirperverliği bizim marka değerimiz” dedi.
ORTA AVRUPA’YA AÇILACAK
Narin sözlerini şöyle sürdürdü: “Artık bu marka değerini dünyaya ihraç etme vakti geldi. Bunu ülkenin turizmcileri olarak hayata geçirmeliyiz. Biz Martı olarak Orta Avrupa’yı hedefleyerek bu açılımı gerçekleştirme niyetindeyiz. Bütün Avrupa’da fırsatları kovalayarak bu açılımı yapacağız. Alıcı gözle bakmaya başladık. Başta Türk turistlerin yoğun olarak gittiği şehirleri tercih edeceğiz.”
PARAYLA KÖTÜ HİZMET
Avrupa’da otellerde dünyanın parasını ödeyip, bir de üstüne fırça yenildiğini söyleyen Emre Narin, Türk iş gücünün hali hazırda bulunduğu ülkelerde açtıkları otellerle hemen fark yaratacaklarını vurguladı. Avrupa’ya yavaş yavaş Türk otelcilerin girdiğini hatırlatan Narin, pratik çözüm mantığına sahip turizm anlayışının dünyada yeni bir trend oluşturabileceğine de değindi.
İstanbul’da bir otel daha istiyoruz
EMRE Narin, yaklaşık bir yıl önce Taksim Talimhane’de ilk şehir otelleri olan Martı İstanbul Hotel’i açtıklarını hatırlatarak, “İstanbul’da bir otel daha istiyoruz. Avrupa yakasında olması tercihimiz. Kiralama da olabilir işletme de olabilir. Güneyde de büyük araziler var. Güney’de de otel yatırımlarımız sürecek” dedi.
2012 turizmini İstanbul kurtarmıştı
MARTI Otel İşletmeleri Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Narin, turizm sektörünü şöyle değerlendirdi: “2012 yılında İstanbul’da turizm yüzde 20 büyüdü ve tüm ülke turizmi buna bağlı olarak 2011 yılı ile başa baş bitirdi. Eğer İstanbul etkisi olmasaydı, 2012’de turizm yüzde 5 küçülürdü. İstanbul tüm Türkiye için çok önemli ve turizmimizin ana motoru, lokomotifi. 2013 yılı başında çok ufak çaplı bir büyüme kaydedilmesi öngörülmüştü. İlk 4 ay İstanbul’da turist sayısı yüzde 22 büyümüştü. Ancak 2012 yılının ilk 4 ayında rakamların çok düşük olduğunu hatırlamakta fayda var. İstanbul yüzde 20 büyüse bu Türkiye turizmine otomatik olarak yüzde 6 büyüme olarak yansıyor. Avrupa’da Paris ve Londra’nın ardından üçüncülüğe oynuyordu İstanbul.”