Türk kadınının ayakları bakımlı ve güzel, bizi yormuyor

Güncelleme Tarihi:

Türk kadınının ayakları bakımlı ve güzel, bizi yormuyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 14, 2011 00:00

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) bu yıl üçüncü kez gerçekleştirdiği “AVM’lerde Tüketicinin En Beğendiği ve Tercih Ettiği 1 Numaralı Markalar Araştırması”nın sonuçları Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen törende açıklandı.

Haberin Devamı

GfK Türkiye’nin 19 Eylül-03 Ekim tarihlerinde 11 ilde (İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Bursa, Trabzon, Gaziantep, Diyarbakır, Denizli ve Konya) 1.200 kişi ile görüşülerek gerçekleştirdiği araştırma, tüketicilerin alışveriş merkezlerinde (AVM) en beğendiği ve tercih ettiği markaları ortaya koydu. Aldıkları ödülü değerlendiren Derimod Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim, “Türk kadınının ayakları bizi yormuyor, bakımlı ve güzel” dedi.
4 yıldır ayakkabı odaklı
Ümit Zaim aldıkları ödülle ilgili şöyle konuştu: “Derimod bu yıl 37’nci yılını kutlayan bir marka. Uzun yıllardır jenerik deri markası olarak tanınıyorduk. Son beş yılda ayakkabıya önemli yatırım yaptık. Ayakkabı da dört konuya çok odaklandık. Bol çeşit (sezonunda kadında 600, erkekte 300 model ile ayakkabı), tavizsiz kalite, trend ayakkabı, uygun fiyat, Müşterilerimizin teveccühü ile verilen bu tip ödüller bizi dünya markası olma yolunda motive ediyor.”
Birbirine inanan 4 kardeş
Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz “Ülkemizde 1 numara dünyada da iyi bilinen bir marka olmak en büyük motivasyonumuz oluyor” derken, Mudo Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Taviloğlu “47 yaşındaki Mudo’nun 17 yaşındaki kardeşi Mudo Concept’in başarısıyla övünüyoruz” diye konuştu. Kahve Dünyası’ndan Dilara Altınkılıç, “Sadece ülkemizde değil dünyada da 1 Numara olma yolculuğumuz devam ediyoruz” dedi. Köfteci Ramiz’den Birkan Taşkın ise “Bizim öykümüz birbirine inanan Anadolulu 4 kardeşin öyküsüdür” dedi. AYD Başkanı Hakan Kodal “Bu markaların başarısı, aynı zamanda ciro ve performanslarına da yansıyor” dedi.

Haberin Devamı

AVM tüketicilerinin seçtiği 11 marka

Erkek Tekstil: Kiğılı
Kadın Tekstil: Mango
Spor Giyim: Mavi
Çocuk: Mothercare
Ayakkab Çanta: Derimod
Kişisel bakım-kozmetik: Watsons
Restoran Kafe: Kahve Dünyası
Dekorasyon-Mobilya: Mudo Concept
Elektronik (üretici perakende): Arçelik
Elektronik (perakende): Teknosa

70’inde 50’sini kutlayan Kiğılı çifte ödül aldı

ERKEK giyim kategorisinin birincisi Kiğılı’nın sahibi Abdullah Kiğılı törende yaptığı konuşmada “Yaş 70, markamızın 50’nci yılı, tüketiciyle buluşmaya devam” dedi. Kiğılı geçtiğimiz günlerde de Singapur’da gerçekleşen APRCE ödüllerinde Müşteri Hizmetlerinde Üstün Başarı” ödülünün sahibi oldu. İki yılda bir FAPRA “Asya- Pasifik Perakende Dernekleri Federasyonu” tarafından gerçekleştirilen ve bu sene 15’cisi düzenlenen APRCE, 10-13 Ekim tarihleri arasında gerçekleşti. Singapur’un en büyük kongre merkezi Suntec City’de yapılan organizasyon, tüm dünyadan perakende devlerini ağırladı. 10 Ekim’de açılışı yapılan ve açılış sonrası FAPRA ödüllerinin sahiplerini bulduğu organizasyonda Kiğılı, “Müşteri Hizmetlerinde Üstün Başarı” ödülünün
sahibi oldu.
16’ncı APRCE İstanbul’da
APRCE etkinliklerinin 16’ncısı İstanbul’da AMPD tarafından düzenlenecek. Bu etkinlik kapsamında Avustralya, Çin, Tayvan, Fiji, Hongkong, Hindistan, Endonezya, Japonya, Kore, Malezya, Moğolistan, Yeni Zelanda, Filipinler, Singapur, Tayland ve Vietnam’ın dev perakende zincirleri de İstanbul’da buluşacak.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!