Türk Henkel 50’nci yılını kutluyor

Güncelleme Tarihi:

Türk Henkel 50’nci yılını kutluyor
Oluşturulma Tarihi: Nisan 11, 2013 14:57

İlk adımını 1963 yılında atan Henkel, Türkiye’nin en köklü şirketlerinden biri olarak 50’nci yılını kutluyor.

Haberin Devamı

Türk Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, “Yaşam Nerede Henkel Orada ilkesiyle 50 yıldır Türkiye ile birlikteyiz. Müşterilerimize en iyi, en kaliteli ve en yenilikçi markalar sunmaya her zaman devam edeceğiz“ dedi.

 

Her alanda büyüyor

 

Türk Henkel, faaliyette bulunduğu üç alanda da rekor büyüme gerçekleştirdi. Türk Henkel’in satışları, 2012 yılında yüzde 10’nun üzerinde artarak cirosu yaklaşık 405 milyon Euro’ya ulaştı. Tüm faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans göstererek konumunu güçlendirdi.

 

Haberin Devamı

Geçtiğimiz 50 yıl boyunca Türkiye’yi sayısız yenilikle tanıştıran Türk Henkel ve sadece son 5 yılda 50 milyon Euro yatırım gerçekleştirdi. Henkel’in 2012 yılına ait cirosunun yüzde 26’sı son 3 yıl içinde piyasaya sunulan yeni ürünlerden karşılandı.

 

Yeni yatırımlarla üretim artışına odaklanıyor

 

Çamaşır ve ev bakım alanında üretim yapan Ankara’daki fabrikasına 2012 yılında 7 milyon Euro’yu aşkın yatırım gerçekleştiren Türk Henkel, 2013 yılında da yaklaşık 7 milyon Euro yatırım daha yapacak. İnovasyon ve sürdürülebilir gelişme odaklı bu yatırımla deterjan üretimi artacak, iş güvenliği ve enerji tasarrufu alanlarında gelişme sağlamayı hedefliyor.

 

Anahtar ülke Türkiye

 

Türkiye’deki 50’nci yıl nedeniyle düzenlenen basın toplantısında konuşan Türk Henkel Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, Henkel’in Türkiye’de büyümeye kararlı olduğunu belirterek şunları söyledi:

 

“Henkel, 2012 yılı için belirlediği yüzde 14 oranındaki iddialı kârlılık hedefini yakaladı ve dünya genelindeki satışları 16 milyar 510 milyon Euro'ya yükseldi. Türk Henkel bu büyümeye en fazla katkı sağlayan ülkelerden biri olarak Henkel’in en büyük 10 ülkesi arasında yer alıyor. 2016 yılı için yeni bir strateji belirleyen Henkel, faaliyetlerinin yükselen pazarlarda artırılmasına odaklanarak, satışlarını 10 milyar Euro'su yükselen pazarlardan olmak üzere 20 milyar Euro'ya çıkarmayı hedefliyor."

Haberin Devamı

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!