A.A.
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 07, 2008 10:31
Yaz sezonundan umduklarını bulamadıkları için her yıl Ağustos ayında yaptıkları “yaz indirimi”ni bu yıl Haziran ayına kadar çeken giyim sektörü, durgunluğu aşmak için bu kez müşterilerine “doğum günü” indirimi yapmaya başladı.
Giyim sektörü içerisinde bulunduğu durgunluğu aşmak için arayışlarını sürdürüyor.
Yaz sezonunda umdukları satışı yapamayan ve her yıl Ağustos ayında yapmaya başladıkları yaz indirimini bu yıl Haziran ayına kadar çeken sektör temsilcileri, bu kez müşterilerine artı “doğum günü” indirimi yapmaya başladılar.
Kimlik bilgilerini alıp mağazalarının kartını verdikleri müşterilerinin cep telefonlarına mesaj çekerek doğum günlerini kutlayan sektördeki bazı firmalar, bir hafta süreyle yapacakları alışverişlerde yüzde 5 kart puan artı yüzde 10 kasa indirimini hediye olarak vereceklerini belirtiyorlar.
AGİMAD BAŞKANI AYYILDIZ
Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) Başkanı Hasan Ayyıldız da binbir umutla girdikleri yaz sezonunda hüsran yaşadıklarını ve satışlarının durma noktasına geldiğini belirterek, sektördeki bazı firmaların içerisinde bulunduğu durgunluğu aşmak için her yolu denediğini söyledi.
Firmaların tüketiciyi çekebilmek için değişik kampanyalar yaptıklarını anlatan Ayyıldız, bazı sektör temsilcilerinin de müşterilerine doğum günü indirimi yaparak satışlarını artırmaya çalıştığını kaydetti.
Bu uygulamayı daha çok katma değeri yüksek olan firmaların yaptığını anlatan Ayyıldız, “Avrupa ülkelerindeki firmalar yıllardır bunu yapıyor. Türkiye'de de yeni yeni uygulanmaya başlanıyor. Sektörde müşteri memnuniyeti her zaman ön planda olmalı. Uygulamanın yaygınlaştırılması sektörü canlandırır” dedi.