Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Ocak 08, 2001 00:00

Haberin Devamı

Ürünü geri almadılar

23 Ekim 2000 Ray Ticaret Dayanıklı Tüketim Malları Satış Organizasyonu'ndan mutfak robotu satın almıştım. Toplam borcum taksitlere bölündü. Daha sonra, bu ürünü hiç kullanmadan, iade etmek istediğimi belirttim.

İstanbul'daki firma yetkililerine bu talebimi ilettim. Bir hafta boyunca sürekli telefon görüşmesi yaptım. Ürünü geri alacaklarını söylediler. Fakat, aradan geçen zaman zarfında hiç kimse evime uğramadı. Tüketici olarak mağdur durumdayım.

Hatice Güven

Yetkili diyor ki

Ray Ticaret Teslimat Şefi Yılmaz Arduç, ‘‘Müşterimiz ile irtibata geçeceğiz. Sorununun çözümüne yönelik olarak kendisine yardımcı olacağız’’ dedi.

FİRMAYA TEŞEKKÜR

Polo'ya teşekkürler

Kızım için Polo mağazasından aldığım kadife elbise, ilk kez kuru temizleme yapıldıktan sonra yıprandı. Kızımın birkaç kez giydiği elbisenin tüyleri dökülmüştü. Tüketici Köşesi'nin girişimi ve Polo mağazasının duyarlı yaklaşımı ile yıpranan kadife elbise yeni bir elbise ile değiştirildi. Mağduriyetimizin giderilmesinde bizlere yardımcı olan Tüketici Köşesi'ne ve Polo mağazası yetkililerine teşekkür ediyoruz. Şehber Ercan

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!