Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Ocak 03, 2001 00:00

Haberin Devamı

Günısı arızalandı

1997 yılı haziran ayında günısı satın aldım. Mavisu Günısı'dan aldığım sistem üç yıl garantili idi. Geçtiğimiz yıl günısım arızalandı. Kolektörler bozuldu, depo arızalandı. Garanti kapsamında üç defadan fazla tamir gördü. Yetkili servis görevlileri günısının değiştirilmesinin daha uygun olacağını belirttiler. Bunun için de toplam 105 milyon lira ödemem gerektiği söylendi. Garanti kapsamındaki bir ürünün değiştirilmesi için neden ücret isteniyor? Rıza Demir

Yetkili diyor ki

Mavisu Günısı sahibi Ömer Özsayın, ‘‘Müşterimizin aldığı ürünün garanti süresi dolmuştur. Bu süre kapsamında her türlü işlem yapılmıştır. Konuyla ilgili kendisine iki seçenek sunduk. Bunlardan biri servis ücretini karşıladığı taktirde gereken onarım yapılacaktı, ikincisi ise belirtilen miktarı ödediği takdirde sistemi değiştirilecekti’’ diye konuştu.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!