Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Aralık 06, 2000 00:00

Haberin Devamı

Tamirden gelmedi

Temmuz ayında Demirel ayakkabı mağazasından üç çift ayakkabı aldım. Satın aldığım ayakkabıların bir çiftinin kurdelesi düştü ve topuğu kaydı. Bunun üzerine mağaza yetkililerine şikayetimi ilettim. Benimle oldukça yakından ilgilendiler. Ayakkabım, 5 Ekim 2000 tarihinde tamirat için ilgili firmaya gönderildi. Aradan iki ay geçti, ancak ayakkabım tamirden gelmedi. Tuğçe Özel

Yetkili diyor ki

Demirel Mağazası Müdürü Erkan Çakmak, ‘‘Müşterimizin ayakkabısını İstanbul'daki ilgili firmaya gönderdik. Ayakkabının tamir edilmesi

için yeni topuk ve taban gerekiyordu. Bu malzemeler için bir süre beklendi. Ayakkabısını en kısa sürede kendisine teslim edeceğiz’’ dedi.

Sigorta ödemesi

1993 model Tempra SXK marka otomobilimi, Güneş Sigorta Dinar Acentesinden 813 poliçe numarası ile Full Kasko Sigorta yaptırdım.

Ağustos ayında trafik kazası geçirdim. Otomobilimde 800 milyon liralık hasar oluştu.

Parça ücreti 575 milyon lira olmasına karşın, şirket yetkilileri, bu miktarın yüzde 65'ini ödediler. Açıklama olarak da takılan parçaların 2001 model olduğunu bu nedenle yüzde 35'inin kesildiğini belirttiler.

Bu konuda beni mağdur ettikleri kanısındayım. Kaza yapınca madem para ödemeyecekler ise Full Kasko Sigorta yaptırmamın ne anlamı var?

Nevin Atasoy

Yetkili diyor ki

Güneş Sigorta Antalya Bölge Müdürlüğü Hasar Servisi yetkilisi Naim Yaşa, ‘‘Müşterimizin aracında değiştirilen parçalardan eskime payı düşülmüştür. Bu da sigorta genel şartları gereği yapılmıştır. Kendilerine konu hakkında gereken bilgi verilmiştir’’ dedi.

Ericsson'a teşekkür

KöŞemİzde yayınlanan ‘‘Üçüncü kez arızalandı’’ başlıklı haber üzerine Ericsson firması, Veysi Kokulu isimli okuyucumuzun T18 model cep telefonunu yenisiyle değiştirdi. Firma yetkililerinin kendisiyle yakından ilgilendiğini belirten Kokulu, ‘‘Garanti kapsamında üçüncü kez arızalanan cep telefonum birkaç gün içinde yenisiyle değiştirildi. Ericsson Müşteri Hizmetleri bölümünde çalışan herkese ve Hürriyet Akdeniz Tüketici Köşesi'ne teşekkür ediyorum’’ dedi.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!