Güncelleme Tarihi:
Değiştirmediler
25 Mart 2000 tarihinde Alanya'da bulunan Yağmur Mobilya yetkili satıcısı Gençtürk Mobilya'dan Yağmur marka iki adet kanepe aldım. Yaklaşık üç ay sonra kanepelerin renkleri soldu ve oturulan bölümlerinde çökme meydana geldi. Bu konudaki şikayetimi ilgili firma yetkililerine ilettim.
Herhangi bir gelişme yok
Kendilerinin satış yetkilisi olduğunu teknik olarak hizmet vermediklerini söyleyerek Mersin Bölge Müdürlüğü'nün telefonunu verdiler. Eylül ayında müdürlük yetkilisi ile görüştüm. Antalya'ya gelmelerinin mümkün olmadığını yaklaşık bir ay içerisinde Antalya'ya bölge müdürlüğünün açılacağını, ancak o zaman bana yardımcı olabileceklerini belirttiler. Fakat, şimdiye kadar herhangi bir gelişme olmadı. Tüketici olarak mağdur durumda kaldım.
Bilal Kılıklı
Zayıflama aleti
Demre İlçesi'nde ikamet ediyorum. Yaklaşık bir yıl önce Gönen Çelik'in buradaki satış elemanından zayıflama aleti siparişinde bulundum. Zayıflama aleti yaklaşık üç ay geç getirildi.
22 milyon lira tutarındaki malın ücretini ödedim. Ancak daha sonra bu malı iade ettim. Görüştüğüm satış elemanı ücret iadesini daha sonra yapacağını belirtti. Fakat, tarafıma herhangi bir ödeme yapılmadı.
Türkan Birlik
Kiss Tekstil'e teşekkür
2000 yılı ocak ayında İstanbul'daki Peçe Mağazası'ndan Kiss marka bir kaban aldım. Kış ayları boyunca bu kabanı kullandım. Geçtiğimiz yaz elbise dolabında bekleyen kabanımı giymeden evvel kuru temizlemeciye gönderdim. Kabanın üzerinde sadece kuru temizleme ile yıkanır ibaresi bulunuyordu.
Ancak, kabanı almaya gittiğimdeburuşmuş ve küçülmüş halde buldum. Bunun üzerine Kiss Tekstil'e ulaştım. Yetkililere durumu anlattım. Kullanılamaz duruma gelen kabanımı ilgili firmaya göndermem istendi. Üç gün sonr bozulan kabanın yerine yenisini gönderdiler. Kiss Tekstil'e teşekkür ediyorum. Türkiye'de tüketici hakkını gözeten firmaları görmekten dolayı çok mutluyum.
Nuran Sarıçiçek
TEL : 0 242 340 38 38\ 1234
FAX: 0 242-243 40 43