Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Aralık 02, 2000 00:00

Haberin Devamı

İndirimi bayi belirler

25.10.2000 tarihinde Antalya Hedef Otomotiv'den, 12 milyar 319 milyon lira peşin ödeme yaparak 2001 model Opel Astra Elegance satın aldım. Buradaki satış şefine peşin ödemede indirip yapılıp yapılamayacağını, Ankara'daki Opel satış noktalarında bu fiyatın farklı olup olmayacağını sordum. Buradaki satış şefi, Türkiye'nin her yerinde satış fiyatının aynı olduğunu belirtti.

Fırında üretilen ekmeğin her yerde aynı fiyattan satıldığı örneğini verdi. Ancak, daha sonra Ankara'ya yolum düştü. Ne yazık ki bu otomobillerin, ekim ayında liste fiyatından 400 milyon lira düşük fiyatla, 11 milyar 900 milyon liraya, satıldığını öğrendim. Haklı olarak yanıltıldığımı düşünüyorum. Emin Akel

Yeni Hakpen'e teşekkür

Köşemizde 23 Kasım 2000 tarihli ‘‘Yarım Bıraktılar’’ başlıklı yayınımızdan sonra Yeni Hakpen Ltd. Şti., okuyucumuz Adil Kadıgil'in evindeki montaj çalışmasını tamamladı. Evdeki kapı ve pencere kasalarının monte işlemi bitirildi. Biz de duyarlı yaklaşımından ötürü şirket müdürü Hüseyin Söke'ye teşekkür ediyoruz.

Yetkili diyor ki

Opel Türkiye Ltd. Şti. Basın İlişkileri Müdürü Sinan Ulusoy, ‘‘Tekelleşmeyi önlemek ve serbest rekabet için uygun zemin oluşturmak amacıyla yasallaştırılmış olan Blok Muafiyet Kanunu'nun ilgili hükümleri gereğince hiçbir firma fiyatlarını standardize eden bir sistemi benimseyememektedir. Bu yüzden fiyat listelerimizde Tavsiye Edilen Perakende Fiyat Listesi diye bir ifade kullanıyoruz. Müşterimizin aracını aldığı tarihte herhangi bir kampanya söz konusu olmayıp indirim verip vermemek ya da verilen indirim miktarı tamamen bayinin satış politikasınca belirlenen bir konudur’’ dedi.

Randıman alamadık

Isparta'daki iki katlı apartmanımız için katı yakıtla çalışan Baymak marka kat kaloriferi satın aldık. Günde 50 kilogram kömür ile 24 saat ısı vereceği belirtilen kaloriferden yeterli randıman alamadık. Belirtilen miktardaki kömür en fazla sekiz saat ısı sağlıyordu.

Ayrıca, fan elektrik harcamaktan öteye gitmiyor, kömürü tutuşturmuyordu. Yetkili bayiye şikayetimizi ilettik. Servis görevlileri sadece montaj yaptı, bunun dışında herhangi bir bilgiye sahip değillerdi. Kaloriferle ilgili sorunumuz giderilmedi. Kat kaloriferini geri vermek istiyoruz ancak kabul etmiyorlar.

Metin Gülen-Mustafa Yılmaz

Yetkili diyor ki

Baymak A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Gazi Çelebi, ‘‘Isparta'da kazan problemiyle ilgili çalışmalar yapılmıştır. Konunun takipçisi olacağız. Müşterimizle irtibata geçeceğiz’’ dedi.

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!