Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Kasım 24, 2000 00:00

Haberin Devamı

Teminat senedi

Geçtiğimiz nisan ayında Vestel bayii Dorbey Limited Şirketi'nden Vestel marka klima satın almak istedim. Bu amaçla dört ay ön ödemeli mart ayı kampanyasına katıldım. Bu doğrultuda teminat senedi imzaladım. Temmuz ayında klimayı teslim alacaktım.

Ancak, klimayı almaktan vazgeçtim. Ödediğim ücreti de geri aldım. Bu arada Dorbey Limited Şirketi'nin bayiliği borçlarından ötürü donduruldu, mal çıkışı durduruldu. Borcum olmamasına karşın teminat senedi tarafıma iade edilmiyor.

Muammer Çetin

Yetkili diyor ki

Vestel Pazarlama A.Ş. Antalya Bölge Müdürü Zeki Varol, ‘‘Talebi konusunda tüketicinin kendisiyle irtibata geçeceğiz. Yetkili mercilerimizden onay aldığımız taktirde belgesini iade ederiz’’ diye konuştu.

Market dolabım arızalandı

20.06.2000 tarihinde Akbuz Soğutma Limited Şirketi'nden vitrinli market dolabı aldım. Bana yaklaşık bir milyar liraya mal olan ve bir yıl garantili dolap iki ay içerisinde arızalandı. Şirket yetkililerine dolabımın arızalandığını bildirdim.

Tamirat için gelen yetkili servis görevlileri dolaba gaz takviyesi yaptı. Ancak, doldurulan gaz 15 gün içinde tükendi. Arızaya kesin çözüm getirilmedi. Şirket yetkililerine dolabımı değiştirmek istediğimi bildirdim. Fakat, olumlu yanıt alamadım.

Aydın Tayarer

Yetkili diyor ki

Akbuz Soğutma Ltd. Şti. yetkilisi Fevzi Akkurt, ‘‘Müşterimizin satın aldığı dolap Konya'da imal ediliyor. Tamirat için giden yetkili servis dolaptaki kaçak yerini tespit edememiş ve gaz takviyesi yapılmış. Müşterimize, 18 Kasım 2000 tarihinde, imalatçı firma yetkililerinin gelerek gerekli tamiratı yapacağını bildirmiştik. Gereken tamirat yapılacaktır’’ şeklinde konuştu.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!