Tüketici duvar kağıdına küstü, pazar yavaş büyüyüp 60 milyon dolara ulaştı

Güncelleme Tarihi:

Tüketici duvar kağıdına küstü, pazar yavaş büyüyüp 60 milyon dolara ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 18, 2011 00:00

Türkiye’nin 1980’li yılların başında duvar kağıdına küstürüldüğünü söyleyen HannaHome Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Özden, kağıt teknolojisindeki gelişmelerle pazarın yavaş da olsa büyüdüğünü söyledi. Kötü ürünler nedeniyle duvar kağıdına küsen Türk tüketicisinin bu tercihi ile boya sektörünü geliştirdiğini dile getiren Özden, “Ancak gelişen teknoloji duvar kağıtlarına da yansıdı ve duvar kağıtlarına ciddi talep artışı ortaya çıktı.

Haberin Devamı

Türkiye’nin yaklaşık 60 milyon dolarlık bir duvar kağıdı pazarı olduğunu söyleyebiliriz” diye konuştu.

Swarovski taşlısı da var

Duvar kağıdında trendleri belirleyen Alman Rasch markasının Türkiye’deki tek temsilcisi olarak sektöre 2009 yılında hızlı bir giriş yaptıklarını belirten Özden konuşmasını şöyle sürdürdü: “Duvar kağıtlarında Swarovski taşlı modellerimiz büyük ilgi görüyor. 2010’da 400 bin metrekare duvar kağıdı satışı gerçekleştirdik. Pazar payımız yüzde 25 cavarında. 180 desen çeşidinden 3 bine ulaştık. Parke ve halıyla pazardan aldığımız bu payı daha da yukarı taşımayı hedefliyoruz. Bir yılda 50’den fazla ilde 200’ün üzerinde bayiye ulaştık. Bu yıl sonunda bayi sayımızı 350’ye çıkaracağız.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!