Oluşturulma Tarihi: Eylül 22, 2007 21:05
ALMANYA’nın önemli turizm ve seyahat dergisi olan FVW, İstanbul’da yaptığı çalıştayın değerlendirmesini yayınladı. Çalıştaydan verimli sonuç alındığı belirtilerek, Türkiye ve Türk turizmi övüldü. FVW dergsi, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Birliği (TUROB) ve Türkiye Otelciler Federasyonu (TUROFED) iş birliği ile İstanbul’da düzenlenen "İstanbul Daha İyi Nasıl Tanıtılır ve Turizm Ürünü Olarak Nasıl Sunulabilir" başlıklı çalıştay, derginin 21’inci sayısında yer aldı. Almanya’nın en çok satan seyahat dergilerinden olan FVW, çalıştaya 18 sayfa ayırdı. Yazıda, Almanya’dan 40 gazeteci ile Türkiye’den 150’den fazla otel ve hizmet sektörü temsilcisinin bir araya geldiği çalıştayda, Alman ve Türk turizmcilerin birlikteliğinin arzu edilen şekilde sağlandığı belirtildi. Çalıştayda, Türk turizminin kış sezonunda nasıl başarılı olacağının tartışıldığı anlatılan yazıda, Avrupa seyahat pazarının önemli firmalarından TUI’nin Doğu Akdeniz sorumlusu Rolf Dieter Maltzahn’ın, "Türkiye’nin en güçlü yanının kaliteli modern otelleri ile fiyat-hizmet oranındaki denge" olduğunu ifade ettiği aktarıldı. Yazıda, bu yaz Türkiye’nin turizm değerlerinde gözlenen artışın sevinçle karşılandığı, ön yargıların değiştiği, bu yıl hiçbir olumsuzluk yaşanmadığı için tatilcilerin Türkiye’yi yeniden tercih etmeye başladığı vurgulandı.