Toparlanma başladı hedefler büyüdü

Güncelleme Tarihi:

Toparlanma başladı hedefler büyüdü
Oluşturulma Tarihi: Nisan 19, 2023 07:00

PANDEMİ sonrasında saat pazarındaki büyüme, markaların hedef büyütmesine neden oldu. Kendi markası Welder’le birlikte 30’un üzerinde uluslararası saat markasını tüketiciyle buluşturan Saat ve Saat, yılı yüzde 20 büyümeyle kapatmayı planlıyor.

Haberin Devamı

Şubat ayında yaşanan deprem felaketinin tüm ülkeyi derinden etkilediğini söyleyen Saat ve Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, ‘‘Ülkemiz açısından zorlu bir başlangıç oldu ama milletçe büyük ve güçlü bir dayanışma örneği gösterdik. Deprem bölgesinde ilk etapta yaklaşık 12 mağazamız kapalıydı, şu anda da sadece beş mağazamız kapalı. Yaşadığımız doğal afet sebebiyle şubat ayının ilk iki haftasında satışlar genel olarak yüzde 50 düştü, sonraki haftalarda toparlamaya başladık ve mart ayında adetsel olarak hedefimizin yüzde 12 üzerine çıktık. Nisan ayında ise yine hedefimizin yüzde 15 üzerinde bir büyüme gerçekleştireceğimizi öngörüyoruz’’ dedi. 2023’ün ilk iki ayında 2022’nin aynı dönemine göre daha yüksek bir büyüme kaydedildiğini vurgulayan Kaya, ‘’Saat&Saat olarak 2023 yılında 2022 yılına göre adetsel bazda yüzde 5 büyümeyi hedeflemiştik, ancak şu anda 2022 yılına göre 2023 yılını yükselen bir ivme ile takip ediyoruz ve sene sonunda yaklaşık yüzde 20 büyüme ile kapatacağımızı öngörüyoruz’’ şeklinde konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!