Güncelleme Tarihi:
Ä°ÅŸte Fiat 500 fotoÄŸrafları... Â
 Fiat 500, Alfa Romeo MiTo ile Maserati GranTurismo S ve Quattroporte S, fuardaki tanıtımlarıyla birlikte Türkiye pazarında da satışa sunuldu.
Fiat, Alfa Romeo ve Maserati'nin fuardaki standlarında gerçekleştirilen tanıtımlara, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç ve TOFAŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Pandır da katıldı.
Fiat standındaki tanıtımda konuşan Fiat İş Birim Direktörü Okan Baş,
Avrupa'da satışa sunulduğu tüm ülkelerde kısa sürede büyük ilgi gören Fiat
500'ün, Fiat'ın yükselen marka imajını yansıtan en önemli modeller arasında geldiğini belirterek, 2008 yılının otomobili seçilen Fiat 500'ün markaya olan katkısının yanı sıra satış grafiğine de olumlu yönde etkilemesiyle ön plana çıktığını anlattı.
Avrupa'da satışa çıktığı ilk günden bu yana 260 bin adedi aşan sipariş alan Fiat 500'ün, 120 bin adetlik yıllık üretim hedefinin 195 bin adede yükseltilmiş olmasının, otomobilin başarısının kanıtı olduğunu ifade eden Baş, şunları kaydetti:
"Fiat Avrupa'da Fiat 500 ile başarılı satış adetlerinin yanı sıra hem marka imajını daha yukarıya çekmeyi başarırken, hem de yeni müşteri gruplarına hitap etme fırsatı yakaladı. Biz de Türkiye'de de trend oluşturabilecek özelliklere sahip Fiat 500 ile farklı müşteri gruplarına ulaşma imkanı yakalarken, bir yandan da Fiat markasının yükselen marka imajını daha iyi yansıtabileceğiz."
Fiat 500'ün Türkiye'de 28 bin YTL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulduğunu belirten Baş, ilk Fiat 500 anahtarını ise Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç'a hediye etti.
ALFA MiTo DA TÃœRKÄ°YE'DE
Fuarda adını tasarım ve üretiminin gerçekleştirildiği Milano ve Torino şehirlerinin ilk iki harfinin birleşmesiyle alan Alfa Romeo MiTo da tanıtıldı.
Alfa Romeo İş Birimi Direktörü Arzu Çolakoğlu, Alfa Romeo tarafından yılda 80 bin adetlik üretim hedefiyle tanıtılan Alfa MiTo'nun, İtalyan üreticinin daha genç Alfa Romeo kullanıcıları kazanma stratejisinin en önemli adımını temsil ettiğini söyledi.
Türkiye'de de yeni Alfa MiTo ile özellikle 18-35 yaş arası yeni hedef kitlelere ulaşabilecekleri bir modele kavuşmuş olduklarını ifade eden Çolakoğlu, lüks küçük sınıfa MiTo ile giriş yapan Alfa Romeo'nun, yeni nesil otomobil severlere uygun fiyat stratejisiyle ulaşmayı hedeflediğini bildirdi.
Alfa 8C modelinden ilham alınarak geliÅŸtirilen Alfa MiTO'nun Türkiye'de lüks küçük sınıfın toplam pazar payını daha da geniÅŸleteceÄŸini belirten ÇolakoÄŸlu, aracın 1,4 78 HP'lik benzinli versiyonunun 19 bin avro, 1.4 litre 155 HP'lik versiyonunun 21 bin 500, 1,6 litre 120 HP'lik turbo dizel versiyonun ise 22 bin 60 avroluk anahtar teslim fiyatıyla satışı sunulduÄŸunu bildirdi.Â
MASERATÄ°'NÄ°N YENÄ° MODELLERÄ°
Maserati GrandTurismo S ve Quattroporte S de fuarda tanıtıldı.
Maserati standında düzenlenen toplantıda konuşan Fer-Mas Oto Genel Müdürü Orhan Ülgür, tüm dünyada lüks sınıfın en değerli markaları arasında yer alan Maserati ile Türkiye'de başarılı bir grafik çizmeye devam ettiklerini söyledi.
Genel otomobil pazarıyla lüks otomobil pazarının dinamiklerinin birbirinden farklı olduğuna dikkati çeken Ülgür, Maserati'nin tasarım, kalite, mühendislik ve sportif dinamizm gibi unsurlarının müşterilerinin gönlünü fethettiğini dile getirdi.
Ülgür, GranTurismo S'in 245 bin avro, Quattroporte S'in ise 242 bin avrodan başlayan fiyatlarla satışa sunulduğunu bildirdi.