Güncelleme Tarihi:
Türk Hava Yolları (THY), Los Angeles’da basına verdiği özel davette, yeni reklam filminin tanıtımını yaptı.
Türk Hava Yolları Pazarlama Müdürü Faruk Çizmecioğlu ve Türk Hava Yolları Amerika Batı yakası müdürü Fatma Yüceler’in ev sahipliği yaptığı davettin özel konuğu Kobe Bryant oldu.
THY SLOGANINI DEĞİŞTİRDİ / FOTO GALERİ
MESSİ VE KOBE SULTANAHMET’TE
“Kobe vs. Messi: Shootout” filmi geçen sene Youtube üzerinde tüm zamanların en çok izlenen “Kobe vs. Messi: Legends on Board” filminin devamı olarak çekildi. Çekimlerinde yaklaşık 200 kişinin görev aldığı ve Youtube’da yakalanan 105 milyonluk izlenme rekorunu aşması planlanıyor.
THY'den yapılan açıklamada, “Film, 20’nin üzerinde farklı dil ve 170’in üzerinde farklı ülkede yayınlanmakta. Crispin Porter + Bogusky’nin Londra ve Los Angeles ofislerinin birlikte çalıştığı reklam filmi aynı zamanda markanın yeni mottosunun lansmanı olma misyonunu da taşıyor. Markanın geniş uçuş ağına vurgu yapan reklam filminde, kahramanlarımız Kobe ve Messi bu kez, Moskova’nın Kızıl Meydan’ı, Çin Seddi, Maldiv Adaları, Bangkok, Kilimanjaro Dağları gibi Türk Hava Yolları’nın uçuş sağladığı birçok egzotik lokasyonda çektirilen fotoğraflar üzerinden dostça rekabetlerine kaldıkları yerden devam ediyorlar. Rakip sporcular film boyunca, uçuşları için Türk Hava Yolları’nın danışma alanlarına müracaat ederken farklı havaalanlarında görülüyorlar. Filmin son sahnesi ise, İstanbul’daki Sultanahmet Meydanı’nda Messi’nin çektirdiği fotoğrafı Kobe’nin sabote etmesi ile son buluyor.” denildi.
MESSİ İLE KARŞI KARŞIYA GELMEK İSTEMEM
Öte yandan Kobe Bryant, THY'nin davetinde basına yaptığı soru-cevap şeklindeki konuşmasında şunlara değindi;
-Türk Hava Yolları’nın beni reklam yüzü olarak seçmesi çok onur verici. Türk Hava Yolları ve benim ortak olan bir özelliğimiz var. Her zaman kendimizi yenilemeyi ve geliştirmeyi istiyoruz.
-Reklam filmini çekerken çok eğlendik. Messi ve benim yaşadığımız bu tempolu hayatta gerçekten reklam filminde olduğu gibi kendimize ayırabileceğimiz fazla bir vaktimiz yok. Bu konsept bize çok güzel geldi ve ortaya çok güzel bir reklam filmi çıktı.
-İstanbul’da bulunduğum zamanlar içerisinde şehrin tarihine, eski ve yeninin birlikteliliğine hayran kaldım. İnsanlarınız çok sıcak kanlı, harika bir misafirperverlik gösterdiler.
-Türkiye’deki gençlerin basketbola olan ilgisini görünce basketbol adına çok sevindim. Bence Türkiye Basketbol Ligi, Avrupa’nın en kaliteli ve en zor olan liglerinden birisi. Lakers olarak Türkiye Şampiyonu olmuş bir takıma karşı oynamak isterim.
-Türk Hava Yolları’nın ucuş öncesi ve ucuş anında verdiği hizmet mükemmel. İstanbul’daki VIP Lounge’a hayran kaldım, masaj servisi bile var. Yemekler zaten ayrı bir güzellik, son yaptığımız reklam filminde bunu gördünüz zaten, küçük çocuk dondurmayı seçti. Ayrıca servis ekibi çok profesyonel, size evinizdeki rahatlığı havada yaşatıyorlar.
-Messi ile yaptığımız sporlarda karşı karşıya gelmeyi pek istemem açıkcası. Futbol gerçekten çok zor bir spor, ona karşı defans yapmayı denemek isterdim ama biliyorum ki topu göremeyeceğim top onun ayağındayken.
-Basketbol kariyerimden sonra film ya da televizyon aktörü olmayı düşünmüyorum.
-Reklam filmleri yeterli benim için, televizyon ve film dünyası bana göre zor işler, çok detayı var, onun için reklam filmleri tercihim.
-En kısa zamanda yine Türkiye’de olmayı, orada tatil yapmayı istiyorum. Türkiye’deki hayranlarıma selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum.
THY SLOGANINI DEĞİŞTİRDİ
THY, 'Globally Yours' sloganı yerine artık 'Widen Your World' kullanacak. Sloganla ilgili şu bilgilere yer verildi: “THY, geliştirdiği farklı hizmet anlayışı ile yeniliklerden hoşlanan ve keşfetmeyi seven herkese keyifli bir seyahat deneyimi yaşatıyor. Yeni duruşunu marka iletişimine de yansıtıyor ve yeni mottosu “Widen Your World” ile herkesi yeni ufuklar keşfetmeye davet ediyor.”
Reklam filmi, THY’nin küresel hava ulaşımındaki etkinliğine vurgu yapıp, ‘Widen Your World’ (dünya daha büyük keşfet) mesajı veriyor.