Oluşturulma Tarihi: Kasım 12, 2006 00:00
TÜRK Hava Yolları (THY) Çağrı Merkezi, "İstanbul Call Center Awards 2006" yarışmasında "performans" kategorisinde yılın en başarılı çağrı merkezi seçildi. THY’den yapılan yazılı açıklamada, Türkiye’nin ilk "Çağrı Merkezi Ödülü" olan "İstanbul Call Center Awards-Çağrı Merkezi Ödülleri 2006" yarışmasında ödüllerin sahiplerini bulduğu, 11 kategoride gerçekleştirilen yarışmada THY Çağrı Merkezinin, "Performans Bağlamında Yılın Çağrı Merkezi Gelişimi" kategorisinde ödüle layık görüldüğü ifade edildi. THY Genel Müdürü Temel Kotil, bir kurumun müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılmasında en temel unsurun, müşteriyi anlamaktan geçtiğini belirtti.