Televizyonla 3D eve taşıdı, pazarın yüzde 10’unu hedefledi

Güncelleme Tarihi:

Televizyonla 3D eve taşıdı, pazarın yüzde 10’unu hedefledi
Oluşturulma Tarihi: Mart 13, 2010 00:00

Sony ürettiği ‘BRAVIA TV 2010’ serisi ile 3D’yi evlere taşıyarak televizyon pazarında yüzde 10’luk satış hedefliyor.

Sony Eurasia A.Ş. Genel Müdürü Mohsen Noohi, “Şu anda piyasanın yüzde 80’ini televizyon satışları oluşturuyor. Toplam televizyon satışlarının yüzde 10’unu, Türkiye’deki satışlarının da yüzde 5-7’sini 3D özellikli televizyonların oluşturmasını hedefliyoruz” dedi. Türkiye’de son derece başarılı bir dönemde olduklarını belirten Noohi, şunları söyledi: “Türkiye, Sony için büyüyen pazarlar arasında en önemlisi. Her Türkte Sony markalı bir ürün olsun istiyorum bizim vizyonumuz bu. Türkiye’de her yıl 1 milyon ürün satıyoruz. Gelecek yıl satışlarımızı yüzde 30-40 oranında artırmayı hedefliyoruz. Sony olarak, her geçen gün Türkiye’de etkinliklerimizi artırıyoruz ve Türk ailelerin oturma odasını değiştireceğiz.” Geçen yıl sektörde yüzde 17’lik bir düşüş yaşandığını kaydeden Noohi, “Biz yüzde 2’lik büyüme gösterdik. Sony’de de satışlar düştü ama maliyet yapımızı gözden geçirdik, imalatımızı yeniden yapılandırdık şimdi ise düzelme dönemine girdik. Türkiye zaten krizi hafif sıyrıklarla atlattı ve bu da tüketici güvenini arttırdı. Çoğu ürün katagorisinde çift haneli rakamlara ulaştık. Anadolu’da da satışlarımız arttı. Türkiye’de yüzde 70’lik pazar payına ulaştık. 2010 ise bizim için müşteri odaklı olup fırsatlarla dolu bir yıl olacak” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!