Güncelleme Tarihi:
Reklam bütçesinin bir bölümünü Kanal D'de yayınlanan ‘‘Sen Herşeyi Düşünürsün’’ adlı yemek programının sponsorluğuna ayıran Tefal, program sayesinde satışlarını katladı. Programdan önce ayda yaklaşık 300 adet satılan Rondo isimli ufak mutfak robotunun satışları, program ile birlikte 5 binin üzerine çıktı. Düdüklü tencere satışlarında yüzde 50'lik bir artış görüldü ve programa kadar ayda yaklaşık bin 300 adet tencere satılırken programdan sonra bu satışlar 2 bini aştı. Fritözlerde ise satışlar 2 binden, 3 bine yükseldi.
Firma, tüm satış yaptığı ülkeler içerisinde ilk kez böyle bir olayı Türkiye'de gerçekleştirdi. Ana firma tarafından çok beğenilen programın kasetleri diğer ülkelere örnek olarak gönderildi. Bugün Türkiye çapında 900 bayii, 50 kadar ‘corner’ı ve 9 adet Tefal Shop'u ile hizmet veren Tefal İstanbul'un Ürün Grup Müdürü Murat Akalın, Türkiye pazarına 1993 senesinde giren firmanın her yıl yaklaşık yüzde 50'lik büyüme kaydettiğini belirtti.
Türkiye'nin Seb Grubu için çok önemli bir pazar olduğunu açıklayan Akalın, konuyla ilgili şunları söyledi: ‘‘Geçtiğimiz sezon Kanal D'ye 19 bölüm program hazırladık. Yaz döneminde tekrarlar verildi. Seyirciden olumlu tepkiler aldık. Şimdi 49 program daha hazırlıyoruz. Emel Başdoğan'ın tariflerinin yer aldığı programda, değişik mesleklerden konuklar davet ediliyor ve sosyal içerikli konular işleniyor. Programda Tefal'in ürünleri kullanılıyor. Bu, ürünlerimizin tanıtımında reklamdan daha faydalı oldu.’’