Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Güncelleme Tarihi:

Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz
Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2018 00:35

Huawei Türkiye Marketing Directorü Tayfun Söğütlü, yaptığı açıklamada; "Bir teknoloji markası olarak yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizle farklılaşmanın yanında, bu ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz. Bu amaç da bizi ve ajanslarımızı yaratıcı iletişim mekanizmaları üretme konusunda motive ediyor" ifadesinde bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Tüketici elektroniği pazarında yeni bir marka olan Huawei, alışılagelmiş iletişim metotlarının yanında, tüketiciye dokunan yaratıcı iletişim faaliyetlerini de desteklemektedir. Bir teknoloji markası olarak yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizle farklılaşmanın yanında, bu ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz. Bu amaç da bizi ve ajanslarımızı yaratıcı iletişim mekanizmaları üretme konusunda motive ediyor.

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor ve ne kadar önemli? Huawei olarak Kırmızı yarışmasında Jüri özel Ödülü kazanmanız sizin için ne kadar önemli?

Geleneksel ve dijital işlerin onurlandırıldığı 15 senelik bir organizasyon olan Kırmızı Ödülleri’nin, hem ajanslar hem de reklamverenler tarafında son derece mühim bir noktada olduğunu düşünüyorum. Geleneksel tarafta, yaratıcılığın hala çok değerli olduğunu hatırlamak ve hatırlatmak için önemli bir yere sahip. Dijital tarafta ise çağın yeniliklerinin markalar ve ajanslar tarafından ne kadar benimsendiğinin değerlendirilmesi bakımından Kırmızı Ödülleri sektörde büyük önem arz ediyor.

Haberin Devamı

Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli? Huawei olarak Kırmızı Uygulamada Ustalık yarışması Jüri Özel Ödülü kazanmanız sizin için ne ifade ediyor?

Ödül kazanmanın ajanslar kadar marka tarafında da bir motivasyon kaynağı olduğu bir gerçek. Hem pazarlama ekibinin hem de şirketin tüm diğer kollarının motivasyonu açısından, ortaya konan çabanın sektör profesyonellerince onaylanması bir değer içermektedir. Ödüller, tıpkı ajans tarafında olduğu gibi şirketler için de bir motivasyon yaratıyor.

Huawei olarak özellikle jüri özel ödülünü kazanmak bizim için çok güzel bir anı ve başarı oldu diyebiliriz. Seninle Mümkün iletişiminin ilk ayağı olan Sevgiyle Her Şey Mümkün filmimiz; iyi bir strateji ile doğru bir uygulama ortaya koyduğumuzu göstermiş oldu. Buradan tüm jüri üyelerine ve Kırmızı Ödülleri ekibine ayrıca teşekkür etmek isterim.

 

 

BAKMADAN GEÇME!