Tarihi dönüşüm

Güncelleme Tarihi:

Tarihi dönüşüm
Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2016 22:36

İletişim operatörü Türk Telekom, Avea ve TTNET markalarını tek çatı altınza topladı. Bu markalar artık Türk Telekom logosu altında faaliyet gösterecek. Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, yeni dönem için “Tek telekom, Türk Telekom” dedi.

Haberin Devamı

BİR yanda 12 yıllık mobil iletişim operatörü Avea, diğer yanda 2006 yılında kurulmuş ve Türkiye’deki genişbant internet döneminin kapısını aralayan TTNET. Yıllardan beri kulaklarımızın aşina olduğu bu iki marka, artık kullanılmayacak. Türk Telekom CEO’su Rami Aslan yeni dönemi “Tek telekom, Türk Telekom” sözleriyle anlattı. Şirket yapılanmasının baştan sona değiştirilmesiyle başlayan ‘entegrasyon’ sürecinin son halkası markaların birleşmesi oldu. Bu çerçevede Avea ve TTNET markaları artık Türk Telekom markası altında birleştirildi. Yani cep telefonlarının ekranında yazan ‘Avea’ yerine ‘Türk Telekom’ yazmaya başladı. Evlere veya iş yerlerine bağlanan internet bağlantılarında ise TTNET logosu ve markası kaldırılacak. Yeni logo tasarımını da kapsayan markaların birleşmesi tüm mağazalarda da uygulandı.

DÖRTLÜ OYUN

Haberin Devamı

Tarihi dönüşüm


Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerinin tek çatı altında yer almasıyla ‘dörtlü oyun’ stratejini hayata geçirdiklerini ifade eden Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, bunu yenilikçi olma,  müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logolarıyla taçlandırdıklarını söyledi. Aslan, “Türk Telekom tek markasıyla müşterilerimize sunduğumuz yeni dünya ilkleri ve enleri barındırıyor.

Tek marka altında birleşmek, en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak. Müşterilerimize ayrıca, hizmetleri kişiselleştirme konusunda da önemli avantajlar sağlayacağız. Avantajlı ‘Çoklu hizmet paketlerimiz” ile müşterilerimiz ihtiyaçlarına en uygun hizmetleri seçmenin ayrıcalığını yaşayacaklar” dedi.

Marka birleşmesini, işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan ve dünyadaki benzerlerinden çok daha kısa bir sürede başarıyla tamamladıklarına dikkat çeken Aslan, bu birleşmenin Türkiye’de iletişim ve eğlence alanında köklü değişimlere yol açacağını ifade etti. Bu sayede, artık çok daha fazla hareket halinde olan müşterilerine diledikleri yerden dünyaya bağlanma imkanını, birden fazla cihaz ve hizmet kanalıyla sunabileceklerini vurguladı.

FİBERİN GÜCÜ MOBİLE

Son 10 yılda altyapımıza 20 milyar lira yatırımla Türkiye’nin 81 iline yayılan 206 bin kilometrelik fiber ağları olduğu ifade eden Aslan şunları söyledi: “Bu yeni dönemde fiber altyapımızın gücü hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerde kendini gösterecek. Fiberin gücünü mobile taşıyacağız. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız, nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz 4.5G için kritik öneme sahip 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle nisan ayında başlayacak 4.5G’de sektörde değişimin öncüsü, 4.5G’nin rakipsiz lideri olacağız.

Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz frekanslar ile sadece 4.5G’nin değil; tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G’nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye’den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır.”

Haberin Devamı

Bir gecede değişti

TÜRK Telekom çatısı altında yer alan markaların tek marka altında birleşmesinden sonra şirketin mağazalarında da hızlı bir değişim yaşandı. 900’e yakın Türk Telekom mağazasındaki tüm tabelaların birçoğu dün gece başlayan çalışmayla bir gecede yenisiyle değiştirildi. Bu kapsamda mağazaların içindeki Avea ve TTNET logoları Türk Telekom ile değiştirildi. Tabelaların yanı sıra mağazaların içindeki renkler de şirketin yeni logosuna uygun olarak yenilendi.

‘Tivibu’ markası kalıyor

TÜRK Telekom’un televizyon yayıncılığı markası Tivibu ise yoluna devam ediyor. Tivibu markasının yanına Türk Telekom yazısı eklendi ve logosu da yeni döneme uygun bir hale getirildi. Türk Telekom’un fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da değişime yol açacağını vurgulayan Aslan, “Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz ‘UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi’ maçlarını 4K formatında izleme imkanını yakalayacaklar” dedi.

Haberin Devamı

Tarihi dönüşüm

 

Türk Telekom’daki markaların birleşmesi 10 Kasım 2015 tarihinde Hürriyet Gazetesi’nde yer almıştı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!