OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 02, 2001 00:00
Boyner'in yeni ürünü ‘‘Advantage Tatil’’ taksitle tatilin yanı sıra taksitle uçak bileti satın alma olanağı da veriyor. Advantage Tatil'i ‘‘Türkiye'nin şu anda tam istediği fırsat’’ diye tanımlayan Cem Boyner, amaçlarının kriz nedeniyle seyahat etmekten vazgeçenlere yeni bir alternatif sunmak olduğunu söyledi.Bir yandan Advantage Card'ta Fiba Grubu ile ortaklık çalışmalarını yürüten Boyner, diğer yandan da yeni ürünler piyasaya sürüyor. Advantage Card ile 1.4 milyon müşteriye ulaşan Boyner, şimdi de taksitli tatil olanağı ile hem mevcut potansiyelini harakete geçirmeyi hem de yeni müşteriler edinmeyi planlıyor. Advantage Card ile yakaladığı çıkışı devam ettirmek isteyen Boyner Holding, Galileo, Intrasoft, TNT ve AIG'den oluşan iş ortakları ile hizmete sunduğu ‘‘Advantage Tatil’’i tanıttı. Advantage Card ile pazarda pay alma kavramını kaldırdıklarını, müşterinin harcamalarından pay almayı hedeflediklerini belirten Boyner Holding Murahhas Azası Cem Boyner, Advantage Card müşteri sayısının 1 milyon 400 bin civarında olduğuna dikkat çekti. Boyner, ‘‘Biz müşterimizi ortalama 20 yıl memnun edebilirsek ve bütün imkanlarını biz karşılarsak, 20 yıl boyunca o müşteri ile kurulacak ilişkiden 1 milyon
dolar deÄŸer yaratmak mümkün’’ diye konuÅŸtu. ‘‘Biz müşterilerin bütçesinden ne kadar pay alırıza bakıyoruz’’ diyen Boyner, bu noktada müşteri memnuniyetinin önemine dikkat çekti. Kriz dönemlerinde bunun daha da önemli olduÄŸunu belirten Boyner, ‘‘Elimizdekilere çok iyi bakmamız lazım’’ dedi. Boyner, Advantage Tatil'i de bu düşünceyle ‘‘yeni bir oyuncu’’ olarak faaliyete geçirdiklerini söyledi. Boyner, 5 çözüm ortağı ve 17 tur operatörüyle birlikte iÅŸbirliÄŸi yaparak ortaya çıkardıkları Advantage Tatil'in aktif bir satıcı olarak pazardaki yerini aldığını belirten Boyner, sistemin özünü oluÅŸturan telefon çaÄŸrı merkezinin bilgi iÅŸlem altyapısı için 1.5 trilyon liralık yatırım yaptıklarını açıkladı.Â
button