Süzer Grubu çağrı merkezi işine girdi

Güncelleme Tarihi:

Süzer Grubu çağrı merkezi işine girdi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2011 17:03

Faaliyetlerini Süzer Grubu bünyesinde sürdüren EKO Tesis Yönetim Hizmetleri, yeni çağrı merkezi lokasyonunu İstanbul Maltepe’de hizmete açtı. 1200 metrekarelik kapalı alana sahip bulunan EKO Contact Center, 650 kişiye kadar istihdam kapasitesine sahip bulunuyor.

Haberin Devamı

Süzer Grubu Onursal Başkanı Mustafa Süzer açılışta yaptığı konuşmada, faaliyette oldukları tüm işkollarında müşteri hizmet kalitesine büyük önem verdiklerini ve EKO Contact Center’ın da bu yaklaşımı sürdüreceğini belirtti: “Süzer Grubu olarak daima tüm iş alanlarımızda en iyisini ve en yenisini yapma düşüncesindeyiz. Sahip olduğumuz bilgi birikimini en iyi şekilde değerlendiriyor, ülke ekonomisi ve istihdamına değer yaratmak hedefiyle faaliyetlerimizi biçimlendiriyoruz. Bu doğrultuda, çağrı merkezi operasyonumuzun çerçevesini genişletmek üzere yeni bir lokasyonu hizmete açtık. EKO Contact Center’ın butik ve özel yaklaşımıyla çağrı merkezi sektörü için yepyeni bir soluk olacağı inancındayız.”

"İLK ETAPTA BELİRLİ SEKTÖRLERE ODAKLANACAĞIZ"

Süzer Grubu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı ve Reel Sektör Grup Başkanı Serhan Süzer, “Çağrı merkezi alanında önemli hedeflerimiz var ve bunları en kısa süre içerisinde gerçekleştirmek istiyoruz. EKO Contact Center, hem Süzer Grubu bünyesindeki şirketlerin performansının yükselmesine katkıda bulunacak, hem de iş dünyamızda farklı sektörlerden pek çok firma için değer yaratacak. İlk etapta belirli sektörlere odaklanıyor olacağız, ancak sunduğumuz hizmet çerçevesini giderek genişleteceğiz. Çağrı merkezi hizmeti sunmayı hedeflediğimiz öncelikli alanlardan biri gıda perakendeciliği. Bu sektöre özel çağrı merkezi teknik yazılım ve altyapı gereksinimlerini ve saha operasyonu yapısını çok iyi tanıyoruz. Bu sayede tecrübemizi de en iyi ve hızlı şekilde hizmete dönüştürecek, müşterilerimizin verimlilik ve performans artışına katkı yapacağız.”

Haberin Devamı

Eko Tesis Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Hür Aktaş, gıda perakendeciliği sektörüne yönelik önemli bir know-how’a sahip olduklarına dikkat çekti: “Kendine özgü dinamikleri olan gıda perakendeciliği sektöründe müşteri hizmetleri çok büyük önem taşıyor. EKO Tesis Yönetim Hizmetleri olarak KFC ve Pizza Hut markalarının çağrı merkezi operasyonlarını uzun bir süredir yürütmekteyiz. Bu doğrultuda da gıda perakendeciliğinde çağrı merkezi hizmetleri anlamında yoğun know-how’a sahibiz. EKO Contact Center’ın en yeni teknolojilerle donatılmış yeni lokasyonunda hem ülkemizin önde gelen gıda perakendecilerine, hem de özel yapılandırılmış nitelikli çağrı merkezi hizmeti almak isteyen farklı sektörlerden firmalara hizmet vereceğiz. EKO Tesis Yönetim Hizmetleri’nin alanında bir simge olmuş kalitesini, çağrı merkezi sektöründe de sayıları giderek artan müşterilerimize sunmak ve onların işlerine gerçek anlamda katkı yapmak öncelikli hedefimiz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!