Güncelleme Tarihi:
Fuarda Pınar Süt ürünleri, 180 binden fazla profesyonel ile buluştu. Sürdürülebilir büyüme hedefi doğrultusunda ihracatta yeni pazarlara yönelik adımlarını hızlandırdıklarını söyleyen Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu, “Markamız ve ürünlerimizle dünyanın farklı bölgelerinde Türkiye’yi temsil ediyoruz. Dünyanın en büyük süt ürünleri pazarlarından Çin Halk Cumhuriyeti’ne ilk ihracatımızı 2020 yılında gerçekleştirdik. Halihazırda Pınar Labne, Pınar Beyaz ve Süzme Peynir ile ihracatımızı sürdürürken yeni ürünlerimizi portföyümüze ekliyoruz. Uzun ömürlü süt, fonksiyonel sütler, protein süt, krema, meyve suyu ve sos kategorileri ile Çin’deki ürün portföyümüzü genişletmeyi hedefliyoruz. Kanal ve nokta sayısını arttırmak ve perakende dışında HORECA noktalarında ürünlerimizi yaymak için bayilerimizle çeşitli iş geliştirme çalışmaları yürütüyoruz. Tüketicilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarından yola çıkarak inovatif projeler geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.