Güncelleme Tarihi:
Bu sene Yeniden Düşün, Yeniden Tasarla, Yeniden Yarat- Reimagine, Redesign, Regenerate teması ile marka, pazarlama, iletişim, inovasyon ve sürdürülebilirlik profesyonellerini buluşturan güçlü marka platformu Sustainable Brands Istanbul 2014, 28-29 Mayıs’ta Swissotel The Bosphorus’ta düzenleniyor. Değişen tüketici davranışları, marka değerlerini artıran yeni stratejiler, markalarda karlılığın değişen parametreleri, başarılı uygulamalar ve yenilikleri konuşulacağı Sustainable Brands İstanbul 2014’e 65’in üzerinde konuşmacı katılıyor. Konferansta 2 gün süresince 40’ı aşan oturumların ve 3 workshop’un yanı sıra bağımsız konuşmalar ve özel etkinlikler, ana ve paralel kulvarlarda gerçekleşecek.
Konuşmacılar arasında Unilever’in Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Marc Mathieu, “Anlamlı Markalar Endeksi”nin yaratıcısı Havas Media’nın Kurucu Ortağı Denise Turner, reklamcılığa taze bir yaklaşım getiren Goodvertising’in Yazarı ve Ajansı’nın Kurucusu Thomas Kolster, Sürdürülebilir İletişim Ajansı Futerra’nın Kurucusu Solitaire Townsend, sürdürülebilir bir gelecek için global markalarla çalışan Forum for the Future’ın CEO’su Sally Uren, Sustainable Brands’in Kurucusu Koann Vikoren Skrzyniarz, Avery Dennison’un CEO’su Dean A. Scarborough, sosyal değişimi amaçlayan dijital strateji ajansı Little Green Men Interactive’in Kurucu Ortağı Valdis Wish bulunuyor.