Şubeye uğramadan hesap açılacak imzayı kurye evden alacak

Güncelleme Tarihi:

Şubeye uğramadan hesap açılacak imzayı kurye evden alacak
Oluşturulma Tarihi: Haziran 08, 2012 00:00

Akbank internet ve mobil bankacılığını bir adım öteye götürerek, müşterilere internet üzerinden şubeye hiç gitmeden hesap açma imkanı sunacak.

Haberin Devamı

Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil, internet ve mobil bankacılık hizmetlerini bundan sonra ‘Akbank Direkt’ markası altında toplayacaklarını belirterek, “Akbank Direkt ile bankacılıkta yeni bir felsefeyi hayata geçiriyoruz. Şubeye gitmeye zamanı olmayan ya da günlük işlerinde interneti yaygın olarak kullanan kesime yönelik olarak geliştirdiğimiz Akbank Direkt ile müşterilerimiz internet üzerinden hesap açma başvurusunda bulunacak. Ertesi gün, motosikletli Akbank Direkt görevlisi belirtilen adrese gidip, geliştirdiğimiz ‘akıllı kalem’ ile müşterinin imzasını alcak. Böylelikle müşterimizin Akbank hesabı açılmış olacak” dedi.
120 milyon dolar yatırım
Akbank Direkt müşterilerinin, internet üzerinden gerçekleştirdikleri işlemlerinde bazı faiz ve maliyet avantajlarının sağlanacağını kaydeden Binbaşgil, şunları anlattı: “Genç ve dinamik bir nüfusa sahip Türkiye’de mobilite giderek yaygınlaşıyor. Nüfusumuzun yüzde 50’si 30 yaşın altında. İnsanlarımız yeni teknolojileri hızla benimsiyor ve kullanmaya başlıyor. Evlerin yüzde 65’inde internet erişimi bulunuyor. Yaklaşık 31 milyon Facebook kullanıcısı ve 4 milyon Twitter hesabı var. Yaklaşık 66 milyon cep telefonu abonesine sahibiz. Cep kredi, web kredi, SMS kredi, kredi makinesi ve diğer birçok öncü uygulamayı Türkiye’de müşterilerimizle buluşturduk. Yeni teknolojilere yatırımlarımız devam ediyor. 2012 yılında da yaklaşık 120 milyon dolar yatırım planladık. Akbank Direkt ile müşterilerimiz mevzuat gereği sadece kredi alımında şubeye gitmek durumunda olacak.”
Yeni teknoloji kullanımı ve yeni trendlerin tüketici dinamiklerinde değişime yol açtığını kaydeden Binbaşgil, şöyle devam etti: “Sosyal, lokal ve mobil olmak, diğer bir değişle ‘SoLoMo’ kültürü yeni nesil tüketicilerin öne çıkan ortak özellikleri. Yaptığımız çalışmalar yeni nesil tüketicilerin sosyal medya üzerinden deneyimlerini ve lokasyonlarını paylaştıklarını, kolaylık peşinde olduklarını ve hayatlarını kesintisiz yaşamak istediklerini gösteriyor. Değişen tüketici profili ve beklentiler bankacılık ürün ve hizmetlerinde farklılaşmayı getiriyor. Tüm bu faktörler bankacılık sektörümüze de büyük bir dinamizm katıyor. Dünyaya örnek  yeni ürün ve hizmetlerin sunumunu, inovasyonu destekliyor.”

Haberin Devamı

İmzalar motorla toplanacak

Haberin Devamı

HAKAN Binbaşgil “Bu yıl 70 yeni şube açmayı ve 1000 kişiyi işe almayı planlıyoruz. Bu yeni işe alımlar arasında, motorsikletli kuryeler yer almıyor. Bir kurye şirketiyle anlaştık. İnternet üzerinde hesap açmak üzere başvuruda bulunan müşterilerimizin evine İstanbul’da 1-2, Anadolu’da ise 3-4 gün içinde bu kuryelerin gidip imza alarak banka hesaplarını resmen açmalarını taahhüt ediyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!