Güncelleme Tarihi:
Müşterilerin fiziksel bir banka şubesinin müşterisi olma zorunluluğu ortadan kaldıran Enpara.com’un fiziki şubeleri olmadığı için kiradan, elektrikten, sudan, ve benzeri masraflardan tasarruf ediliyor ve bu maliyet avantajı müşterilere daha yüksek mevduat faizi ve masrafsız, komisyonsuz ürün ve işlem ayrıcalığı olarak yansıtılıyor.
Finansbank Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Temel Güzeloğlu, Enpara.com’un şubeli bankacılığın bir uzantısı olmadığını belirterek, “Enpara.com görünürde basit ama bir o kadar devrimci bir fikir. Enpara.com ile avantajlı dijital bankacılık dönemini başlatıyoruz. Temel önceliğimiz müşterilerimize sadece dijital kanallar üzerinden, yani internet, ATM’ler ve çağrı merkezi üzerinden rekabetçi avantajlar sunmak ve zamanlarını en verimli şekilde kullanmalarını sağlamak” dedi.
Düşük maliyet
Enpara.com fikrinin 1-1.5 yıl önce gündeme geldiğini söyleyen Güzeloğlu, “Çalışan insanların zamanları kısıtlı ve çok değerli. Bu insanlar ayrıca günün büyük bir bölümünde internet üzerinde ‘online’ durumdalar ve en önemlisi bu insanlar temel bankacılık işlemleri için kıymetli zamanlarını banka şubelerinde geçirmek istemiyorlar” dedi.