Güncelleme Tarihi:
BÜYÜK veri alanında metin verisi işlemek üzerine odaklanan Kimola, yeni ürünü için StartersHub, 500 Startups ve melek yatırımcı Uğur Şeker’den toplam 1 milyon TL değerinde yatırım aldı. Nike, Japan Tobacco International, IPSOS, BPN İstanbul, Wanda gibi isimlerle çalışan Kimola, yeni yatırımla ekip, üç ay içerisinde Türkiye’nin ilk Tüketici İçgörü Platformu’nu hizmete açmaya hazırlanıyor.
DÜNYADA İLGİ GÖRECEK
Tüketicinin alışkanlıklarını daha iyi analiz eden şirketlerin, rekabette bir adım öne geçtiğini anlatan StartersHub Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Dorman, Kimola’nın gerçekleştirdiği ileri düzey analizlerin her sektörde katma değer yaratacağını söyleyerek, "Rekabetin hızla arttığı sektörlerde ayakta kalmanın yolu müşteriyi daha iyi anlamaktan geçiyor. Kimola’nın yerli Ar-Ge çalışmalarıyla hayata geçirdiği hizmet, tek tıkla müşteri içgörüsü temin etmeyi mümkün kılarak yeni bir sayfa açıyor. StartersHub olarak, Kimola ekibini büyüme yolculuklarında desteklemekten memnuniyet duyuyoruz" dedi. 500 Startups İstanbul’un Genel Müdürü Rina Onur ise şunları söyledi: "Kimola’nın yapay zekâ tabanlı teknolojisinin dünyada büyük ilgi göreceğini düşünüyor ve bu genç ekibi desteklemekten heyecan duyuyoruz."
Şirketin yeni platformuyla, herhangi bir hedef grubunun davranış ve tercihlerine göre tüketici içgörüleri edinmek mümkün olacak. Kullanıcılar, araştırma uzmanlığına sahip olmadan, Kimola’nın yapay zekasının yardımı ile bir arayüzde 'modaseverler', 'fast-food gençliği', 'sporla ilgilenenler', 'müzikseverler' ve 'diziseverler' gibi hedef grupları oluşturabilecek ve bu kitlelerin demografik yapılarından, ilgi alanlarına, hangi televizyon dizilerini izlediğine, hangi markalar, ünlüler, fenomenler ile etkileşime girdiğine dair verilere ulaşabilecek.