Starbucks müşteriye fazla fiyat kesti

Güncelleme Tarihi:

Starbucks müşteriye fazla fiyat kesti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 11, 2009 00:00

MERKEZİ ABD Seatle’da bulunan ünlü kahve zinciri Starbucks’ın, bilgisayarlarından kaynaklanan bir hata nedeniyle iki gün boyunca kredi kartıyla ödeme yapan müşterilerinden iki defa ücret aldığı ortaya çıktı. Şirketin sözcüsü Trina Smith, bütün Amerika ve Kanada’daki müşterilerin 22 Mayıs Cuma ve 23 Mayıs Cumartesi günleri kaza eseri, fiyatların kredi kartlarından iki defa çekildiğini belirtti. Bu hatadan yaklaşık bir milyon kadar satışın etkilendiği tahmin ediliyor. Smith, olayın hemen ertesi hafta başı, bankalar açılır açılmaz, sorunu gidermek için çalışmaya başladıklarını açıkladı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!