Sosyal medyayı karıştıran reklam

Güncelleme Tarihi:

Sosyal medyayı karıştıran reklam
Oluşturulma Tarihi: Ekim 30, 2014 11:23

Yaptığı defileler ve yıldız seviyesine taşıdığı mankenlerle bilinen iç giyim markası Victoria’s Secret sosyal medyayı sallayan bir tartışmanın ortasında kaldı.

Haberin Devamı

Campaign Türkiye'nin haberine göre Body by Victoria koleksiyonu için bir reklam kampanyası başlatan marka, Femvertising‘in (kadın bedenini öne çıkarak reklam kampanyası) gündemden düşmediği şu günlerde sosyal medya üzerinden #iamperfect (kusursuzum) hashtag’i açtı ve bununla eş zamanlı olarak birbirinden güzel mankenlere yer verdiği reklamları yayına soktu. Ancak bu reklamlar sosyal medyada büyük tepki çekti.

Sosyal medyayı karıştıran reklam

İç çamaşırlı mankenlerin önünde büyük puntolarla, “The Perfect Body” (Kusursuz Vücut) yazan ilanın, kadınların kendilerine olan güvenini azalttığı ve anoreksiye sürüklediği öne sürüldü. Sosyal medya üzerinden büyük tepki toplayan bu kampanya hakkında Change.org‘da bir imza kampanyası başlatıldı.

Haberin Devamı

İmza kampanyasının bildirisinde, “Tek bir vücut tipine ‘Kusursuz’ demek kadınların vücutlarındaki inanılmaz çeşitliliği övmeye engel oluyor” ifadesi yer aldı. Şimdiden 5 bini aşkın imza toplayan kitle, Victoria’s Secret’ın özür dilemesini ve kampanyayı bir an önce sonlandırmasını istedi.

Sosyal medyayı karıştıran reklam

Kampanyayı başlatan İngiliz Frances Black, “Reklamları bir AVM’de gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm” açıklamasını yaptı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!