Sony, yeni Vaio’lar getirdi Türkiye hedefini büyüttü

Güncelleme Tarihi:

Sony, yeni Vaio’lar getirdi Türkiye hedefini büyüttü
Oluşturulma Tarihi: Kasım 27, 2008 00:00

Japon elektronik şirketi Sony, dizüstü bilgisayar (laptop) markası Vaio’da Türkiye’deki işini büyütüyor.

Türkiye’de pazara sunduğu model sayısını ona çıkartan şirket, satış noktalarını da iki kat artıracak. Sony Vaio’nun, SZ ve TX profesyonel serileri dışında, CS, SR, TT, NS, Z ve FW gibi diğer segmentlerdeki yeni seri ve modelleri pazara sunuluyor. Sony Vaio Avrupa Başkanı Masato Nakano, Türkiye’deki bilgisayar pazarının büyüme potansiyelinin çok büyük olduğunu belirterek, "Bu nedenle Türkiye’deki, Vaio işini büyütüyoruz. Bunun ilk adımını model sayısını artırarak yaptık. Ürün hattımızı genişleteceğiz. Servis sayısı artacak ve güvenilir arz zinciri oluşacak" diye konuştu.

Türkiye dinamik pazar

Sony Vaio’nun, tüketici elektroniği pazarının çok hızlı büyüdüğü Türkiye’de, tüm dünyada olduğu gibi yenilikçi teknolojoileri tüketicilerle buluşturduğunu aktararak, "Sony başlangıçtan beri hep yeni konsept ürünleri pazara sundu. Şu anda diğer ürün serilerimizi de Türkiye’ye getiriyoruz. Türkiye pazarı çok dinamik. Genel stratejimiz bulunduğumuz pazarlarda hep lider konumda olmak" diye konuştu. Sony Eurasia Genel Müdürü Mohsen Noohi de, 1997’de pazara sunulan Vaio sersisinin Türkiye’ye 2006 yılında geldiğini belirterek, "Türkiye’de 5 olan olan model sayısını ona çıkartıyoruz. Yeni modeller, 25 yaş üstü kullanıcılar, kadınlar ve performansa önem veren kesimler gibi tüm segmentlere hitap edecek. Dizüstünde Türkiye’de, 2010’a kadar altı kat büyümeyi ve yüzde 10’luk pazar payı almayı hedefliyoruz" açıklamasını yaptı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!