Oluşturulma Tarihi: Mayıs 30, 2009 00:00
Sinpaş GYO, 35’inci yılını kutlamak için Michael Bolton, Julio Iglesias ve Gloria Estefan gibi ünlüleri konserler için Türkiye’ye getiriyor. İlk sezonda 750 ev satıp, 231 milyon TL’nin üzerinde ciro elde ettiklerini dile getiren Sinpaş GYO, Eylül’de yeni projenin lansmanına hazırlanıyor.
KRİZ ile geçen son bir yılda cirosunu yüzde 86 artırmayı başaran Sinpaş GYO, 35’inci yılını kutlamak için Michael Bolton, Julio Iglesias ve Gloria Estefan gibi ünlüleri konserler için Türkiye’ye getiriyor. İlk sezonda 750 ev satıp, 231 milyon TL’nin üzerinde ciro elde ettiklerini dile getiren Sinpaş GYO Genel Müdür Yardımcısı Seba Gacemer, "Ahmet San ile birlikte bu yıldızları İstanbul’a getirerek bir ilke imza atmayı uygun bulduk. Çok ilginçtir ki, Julio Iglesias Türkiye’ye geldiğinde Bosphorus City projesini incelerken projenin içinde ’Neden saraylar yok?’ demişti. Bunun üzerine yepyeni bir projenin de fikir babası oldu. 600 konutluk saraylar da içinde olmak üzere Sinpaş tarafından bir projeye imza atılacak, bu da eylülde lanse edilecek." dedi.
2 milyon TL bütçe
2 milyon TL bütçe ayrılan kutlamalar çerçevesinde Amerikalı ünlü söz yazarı ve şarkıcı olan dünyaca ünlü müzisyenler arasındaki Michael Bolton, 2 Temmuz 2009 tarihinde, Aqua City 2010 projesiyle birlikte uyum sağlandığı düşünülerek Ferhat Göçer ile birlikte konser verecek. Müzik kariyeri boyunca 2 bin 600’den fazla platin ve
altın plak sahibi olan, dünyanın en popüler ses sanatçılarından Julio İglesias, 22 Temmuz 2009 tarihinde Kuruçeşme Arena’da sahne alacak. Bosphorus City projesine geçen yıl katılan sanatçı, bu yıl da özellikle projenin nasıl yol aldığını ve gelişmesini görmek için tekrar İstanbul’a gelecek.
İlk kez EstefanSon olarak, Türkiye’ye ilk kez gelecek olan, çoğu müziksever tarafından Latin pop müziğinin kraliçesi olarak kabul edilen, albümleri tüm dünyada toplam 70 milyondan fazla satan ve 5 kez Grammy ödülü kazanan Gloria Estafan 3 Ağustos 2009 tarihinde Ahmet San Organizasyon ve Sinpaş Grubu işbirliğiyle Kuruçeşme Arena’da sahne alacak. Egzotik imajıyla Lagün projesiyle birleşen sanatçının eşi Emilio Estefan da İstanbul’a gelecek. Sinpaş GYO, temmuz ve ağustos aylarında yapılacak olan etkinlikler için 4 bin kişilik kapasitesiyle Kuruçeşme Arena’da tanıtım ve anlaşmaların maliyeti olarak toplam 2 milyon TL bütçe ayırdı.
İstanbul reklamı
Sinpaş’ın taplontısına katılan Ahmet San, bu etkinlikler için şunları söyledi: "Düzenleyeceğimiz etkinliklerle İstanbul’un dünya çapında reklamı olacak. Özellikle boğazın kenarında suyla bütünleşen bir mekan tercih edildi. Julio Iglesias, gayrimenkul yatırımcısı olarak Sinpaş’ın projelerini bilen ve yakından takip eden biri. Kendisinin de birçok yerde gayrimenkulu bulunuyor."
Satışlar başarılı kampanyaya devam
NİSAN ayı sonunda lanse ettikleri Aqua City’de satışa çıkan 1’inci etabın yüzde 86’sını ilk sezonda sattıklarını dile getiren Seba Gacemer satışlarla ilgili şu bilgileri verdi: "Bu satışlardan 95 milyon 276 bin 500 TL ciro elde ettik. Sezonun geç başlatılması nedeniyle kampanyalarımıza devam edeceğiz. Bosphorus City projemizde ise 225 adet konut satarak 1 hafta içerisinde Ortaköy etabının yüzde 66’sını elden çıkardık. Buradan 87.5 milyon TL ciro elde ettik. Lagün projemizde ise ilk sezonda 45 ev satarak 33 milyon TL ciro yaptık. Bursa Modern Projesi’nin Ottomanors Mahallesinde kısa sürede 55 ev sattık. Sonucunda ise 16 milyon TL kazancımız oldu."